Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi vill så klart visa er så snart det bara går, men just precis nu så går det inte. Inte riktigt ännu, och vi vet att det är surt, men vi jobbar på så fort vi bara kanVi älskar dock att ni är så taggade på nya Landsort!
Även sky divernVi vill så klart visa er så snart det bara går, men just precis nu så går det inte. Inte riktigt ännu, och vi vet att det är surt, men vi jobbar på så fort vi bara kanVi älskar dock att ni är så taggade på nya Landsort!
Det har de sagt i flera årMen den kommer i år?
Snyggt!!Testar lite band på Worldtimern, det här funkar väl?
![]()
![]()
Riktigt snyggtTestar lite band på Worldtimern, det här funkar väl?
![]()
![]()
Håller med de andra, det bruna blev riktigt braTestar lite band på Worldtimern, det här funkar väl?
![]()
![]()
Nej, inte skruvad. Varför vill du ha det?Halloj, undrar om RSC 36 mm med urverket SW300-1 har skruvad krona. Vidare blir jag inte riktigt klok över vilken avvikelse klockan har, någon som vet?
Inbillar mig att det bidrar till känslan när man drar upp uret. Har aldrig burit en automatisk klocka utan skruvad kronaNej, inte skruvad. Varför vill du ha det?
Tror heller inte att de gått ut med någon avvikelse.
Detta fick jag som svar när jag ställde frågan "Vi har inga specifika gångavvikelser, men siktar generellt på att hålla oss mellan +/-0 till +6 sek per dygn när det kommer till Royal Steel Classic och Worldtimer. "Halloj, undrar om RSC 36 mm med urverket SW300-1 har skruvad krona. Vidare blir jag inte riktigt klok över vilken avvikelse klockan har, någon som vet?
Jaha.Inbillar mig att det bidrar till känslan när man drar upp uret. Har aldrig burit en automatisk klocka utan skruvad kronaHar du testat klockan och i så fall hur upplever du den?
![]()
Passa på att messa/träffa @HaVet71
Visby och särskilt klockbutik känner han bättre än sin egen bakficka![]()
Tycker de är mycket tillmötesgående i butiken. De tar alltid fram hela utbudet att klämma på varje gång man är där inne. Och trevligt snack.Bra butik. Jag var där med tjejen under sommaren. Hon slog till på en Royal steel classic 36mm med pärlemortavla.![]()
Tack för ett bra svarDetta fick jag som svar när jag ställde frågan "Vi har inga specifika gångavvikelser, men siktar generellt på att hålla oss mellan +/-0 till +6 sek per dygn när det kommer till Royal Steel Classic och Worldtimer. "