Blev riktigt bra på länk oxå#SSS på jobbet idag.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev riktigt bra på länk oxå#SSS på jobbet idag.![]()
Den blå alltsåHa en härlig #SjööSandströmSöndag vänner
![]()
Vilken länk har du på där? Vid första anblick ser det ut som en länk för 41an (loggan nära endlinksen, och om synen inte sviker mig ser den lite tjockare ut??)#SSS på jobbet idag.![]()
Jag skulle faktiskt vilja ha den i nåt slags matt orange! Tror det skulle bli asgrymtDen blå alltsåsynd att SS inte har orginalgummit i blått!
Den kom på en rsc 37 så antar att det bara är en tidig modell kanske?Vilken länk har du på där? Vid första anblick ser det ut som en länk för 41an (loggan nära endlinksen, och om synen inte sviker mig ser den lite tjockare ut??)
Ahh, sant! Tänkte inte på det!Den kom på en rsc 37 så antar att det bara är en tidig modell kanske?
![]()
Orange funkar alltid!Jag skulle faktiskt vilja ha den i nåt slags matt orange! Tror det skulle bli asgrymt
Allt är upponer, skönt att tiden skrider vidareMissade gårdagens festligheter så bjuder på en idag, fel datum ser jag dock![]()
Du var helt rätt person att ta över denna magiska pjäs.Allt är upponer, skönt att tiden skrider vidare
Datumkomplikation har varit min käpphäst, men när det blir så illa rekommenderas ...
![]()
Ogillar faktiskt datumkomplikationer, och jag är en upprorsmakare. Detta är mitt sätt att skapa revolution.Allt är upponer, skönt att tiden skrider vidare
Datumkomplikation har varit min käpphäst, men när det blir så illa rekommenderas ...
![]()
Du och jag längst fram i paraden för en ny LandsortOgillar faktiskt datumkomplikationer, och jag är en upprorsmakare. Detta är mitt sätt att skapa revolution.
Jag är redo, ska ha min casio f91w på armen bara för att jag kan.Du och jag längst fram i paraden för en ny Landsort![]()
Hittade denna, så de har verkligen teasat ett tag , tiden bara springer förbi när man har roligt.![]()
Från Sjöö Sandströms instagram
Ping @Sjöö SandströmDen blå alltsåsynd att SS inte har orginalgummit i blått!
Blå är inte dum. Kanske skulle byta min svarta mot en blå framöver.Tillbaka på länk, mycket fram och tillbaka för mig i augusti - länk på, gummi på, länk på, gummi på, länk på... Rörigt
![]()
Blir en bra duo mes blå WT och Speedy!Blå är inte dum. Kanske skulle byta min svarta mot en blå framöver.
Jag har tänkt att jag ska jobba mig bort från det monokroma. Framtiden får utvisaBlir en bra duo mes blå WT och Speedy!
Jag vet inte vad han bar under EM men han verkar ha både en UTC Extreme och en vanlig WT.Minns jag fel eller körde Janne WT under EM? Uppgradering?![]()
Någon match hade han Daytona såg det ut som…Minns jag fel eller körde Janne WT under EM? Uppgradering?![]()
När du ångrar dig så kan du ju flippa den gråa tavlanBörjar bli dags för tavelbyte. Har faktiskt aldrig haft den klassiska blå i klockan, kanske dags nu. Annars är ju orange alltid gångbar på hösten. Decisions, decisions.
![]()
Kung JanneJag vet inte vad han bar under EM men han verkar ha både en UTC Extreme och en vanlig WT.
Kända svenskars klockor
Inte för o va sånn... men, gör man!? Ljuset faller så man ser tre ljusare cirklar där subdialsen är. Vidare ser man också svarta pushers och krona om man zoomar in. Index ser också ut att vara kortare och knubbigare.klocksnack.se
![]()