Kunde inte sagt det bättre självNFL och college är precis vad man behöver när hösten smyger sig på!
(Förutom Klocksnack så klart)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kunde inte sagt det bättre självNFL och college är precis vad man behöver när hösten smyger sig på!
(Förutom Klocksnack så klart)
Grymt snygg....Okej jag frågar!Lapar kvällssol.
![]()
Förbaskat bra fråga hörru. Det måste jag dyka ner lite i för att kunna uttala mig om.Grymt snygg....Okej jag frågar!
Varför hittar jag inte den variationen på
https://sjoosandstrom.se/collection/royal-steel-chronograph/#011843
Ser den bara med rödguld sifferindex mot svart bakgrund, eller silvriga stavindex mot svart bakgrund.
Är det någon äldre tavla eller?
Lapar kvällssol.
![]()
Grymt snygg....Okej jag frågar!
Varför hittar jag inte den variationen på
https://sjoosandstrom.se/collection/royal-steel-chronograph/#011843
Ser den bara med rödguld sifferindex mot svart bakgrund, eller silvriga stavindex mot svart bakgrund.
Är det någon äldre tavla eller?
Förbaskat bra fråga hörru. Det måste jag dyka ner lite i för att kunna uttala mig om.
Klart vi ska göra det. Är det den stora storleken på Chronon du har?Kanske @Sjöö Sandström kan bringa lite klarhet?
Yes, 41mm.Klart vi ska göra det. Är det den stora storleken på Chronon du har?
Ok, men den är väl ändå 42mmYes, 41mm.
Det stämmer säkertOk, men den är väl ändå 42mmDenna tavla har tidigare funnits i kollektionen men inte längre.
Wow!Fick äntligen på ett läder. Inte för att stålis var grymt med variationen. Trevlig helg!
![]()
Cool med svarta visare och pushers!UTC Extreme
A working class hero!
3kg räkor...
![]()
Gör sig bra på läderFick äntligen på ett läder. Inte för att stålis var grymt men variation förnyar. Trevlig helg!
![]()
Blev man inspirerad..kan nog bli ”Utte” idagUTC Extreme
A working class hero!
3kg räkor...
![]()
För mig är det bara den svarta som är av intresse..har haft den vita men det är den svarta som är min ”villhöver”.
Man blir ju onekligen sugen, tycker den där varianten är grymt fin
Ingen aning, första tanken var lite väl högt, men svårt å veta då det aldrig säljs några.Man blir ju onekligen sugen, tycker den där varianten är grymt finDock var det ett rätt saftigt pris? Eller är det vad de går för?
Hade velat se den med svart SS-gummi…..Blev med svart..bra eller anus
![]()
Tänk att jag missade en svart som gick för 12,5’ på auktion för några år sedan…. Surt!Ingen aning, första tanken var lite väl högt, men svårt å veta då det aldrig säljs några.
Vet en som sålde en svart gmt nyligen för 30 eller om det var 32. ( Dock utan länk men extraband kom jag på)
Så dom ligger ändå däromkring tror jag. Kanske @Sebastard vet, han avslutade väl jakten på sin rätt nyligt?
You and me both.För mig är det bara den svarta som är av intresse..har haft den vita men det är den svarta som är min ”villhöver”.
Ang priset på min är det lite krokigt. Bytte till mig min mot en Tudor BB kronograf. Inga pengar mellan och ren bytesaffär. Fick dock köpa länken till då den bara var på gummi. Håll i er…7900kr kostade den.Ingen aning, första tanken var lite väl högt, men svårt å veta då det aldrig säljs några.
Vet en som sålde en svart gmt nyligen för 30 eller om det var 32. ( Dock utan länk men extraband kom jag på)
Så dom ligger ändå däromkring tror jag. Kanske @Sebastard vet, han avslutade väl jakten på sin rätt nyligt?
Det är en av anledningarna till varför jag avskyr proprietär bandinfästningenAng priset på min är det lite krokigt. Bytte till mig min mot en Tudor BB kronograf. Inga pengar mellan och ren bytesaffär. Fick dock köpa länken till då den bara var på gummi. Håll i er…7900kr kostade den.