Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är detta för något, någon särskild LE? Aldrig sett innan, vill veta mer!NN-07 ltd ed nr. VI/VII![]()
Samarbete med klädmärket No Nationality 07. Jag har faktiskt klämt på en när den fanns som pre owned på Nymans. Så långt sträcker sig mina kunskaperVad är detta för något, någon särskild LE? Aldrig sett innan, vill veta mer!![]()
"one of 86" ska det stå.Har jag haft tur med leverans eller vad betyder "only of 86" på baksidan. Pippi sitter där och flinar![]()
Runda datum uttaget är fint. Var det nåt du tänkte på när du köpte?Sjöö Sandström Söndagen börjar närma sig sitt slut och en ny vecka väntar
![]()
Riktigt fin combo!NN-07 ltd ed nr. VI/VII![]()
Få se!Har jag haft tur med leverans eller vad betyder "only of 86" på baksidan. Pippi sitter där och flinar![]()
Det var nog mer så att jag köpte den trots det runda datumfönstret…Runda datum uttaget är fint. Var det nåt du tänkte på när du köpte?
Eller in med winder? Eller vitrin?Det var nog mer så att jag köpte den trots det runda datumfönstret…
Har utvecklat ett sug efter en WT41 med vit tavla men tror att nåt måste ut för att motivera det.
Mer ekonomiskt drivet än praktisktEller in med winder? Eller vitrin?
Låter riktigt vettigt!!!Mer ekonomiskt drivet än praktiskt![]()
https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandström-royal-steel-36.157067/Ingen i tråden som sitter med en RSC 36mm, champagne eller rosé-tavla de vill bli av med? Klocklådan behöver en uppdatering!
Är det möjligt att byta urtavlan själv eller är det ett jobb för en urmakare?
det ska man nog låta en urmakare fixa.Är det möjligt att byta urtavlan själv eller är det ett jobb för en urmakare?
Jag misstänkte det, men tänkte att det var lika bra att fråga då jag tycker att det är många som har extra urtavlor just till sin SjööSandström.det ska man nog låta en urmakare fixa.
Jag hade hoppats på att hitta den senaste referensen med stållänk men tack för tipset!
Förstår! Jag har ingenting med annonsen att göra, utan såg den när jag scrollade K&S så tänkte att jag tipsar i alla fall! Lycka till med sökandetJag hade hoppats på att hitta den senaste referensen med stållänk men tack för tipset!