Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi kommunalare får snällt vänta till 27e.Kung Löning XXV:e!![]()
Två riktigt bra modeller
Fattas bara en RC i stål.
Tror jag kan tillhöra minoriteten här, men tycker nästan den blir lite för steril för min smak tbh, hoppas på en landsort om storleken faller mig i smakenFattas bara en RC i stål.
du kan ju inte välja en tudor framför en ss.Kan va att denna åker ut på marknaden för att hitta en Tudor daydate ref 94500 eller liknande.
Saknar de förra jag hade..men så undrar jag vrf jag sålde den..var INTE lätt o hitta en quattro i nästan nyskick och Tudor hittar man oftare..kommer säkerligen ångra mig men men..vi får se hur de blir. Min quattro har 2 olika tavlor 2 grymma band varav ett orginal,låda mmdu kan ju inte välja en tudor framför en ss.
skandalöst![]()
Vad är detta för modell? När tillverkades den? Urverk?Kan va att denna åker ut på marknaden för att hitta en Tudor daydate ref 94500 eller liknande.
Hmm. Lite osäker på frågorna men tror säkert fler kan flika in.Vad är detta för modell? När tillverkades den? Urverk?
Snyggt!Nya tavlan är i
![]()
![]()
Du kommer ångra digKan va att denna åker ut på marknaden för att hitta en Tudor daydate ref 94500 eller liknande.
Du kommer ångra dig![]()
Har inte heeeelt 100% bestämt mig än..verkar vara några som är sugen på den iaf.. blir som sagt lurigt o hitta en ny. Dessutom i samma skick som den här men som du vet har bara en lite tanke satt sig i huvudet är de svårt o få den släppaDu kommer ångra dig![]()
Tyckte mig läsa slutet av november i några tidigare inlägg
Snyggt
Nä den orangea vill jag behållaLimeee den logistiska huben för klockorbörja packa den orange rsc.
Just nu, men sen kryper säljarnerverna fram... du vet hur det gårNä den orangea vill jag behålla![]()
Ja jag kommer då inte ta gift på att den följer med mig ner i gravenJust nu, men sen kryper säljarnerverna fram... du vet hur det går![]()
Säljer och köper du katter hundar och fruar på samma sätt som klockor? Den klockan behöver ett tryggare hemJa jag kommer då inte ta gift på att den följer med mig ner i gravenSålänge den överlever en Sjöö Sandström Söndag så är jag nöjd, resten är bara en bonus
![]()
Som tur är jag inte så mycket för husdjur, och sambon sitter tryggt, för där hittade jag en keeper direktSäljer och köper du katter hundar och fruar på samma sätt som klockor? Den klockan behöver ett tryggare hem![]()
Grym WT! Måste nog köpa en vit tavla och ett gummi ocksåJag gör som @Stalrob och kör en bild på en trevlig SS-duo. En ska behållas och den andra ska få vandra vidare
![]()
Vilken färg är det du har på din? Är det grå eller har jag blandat ihop?Grym WT! Måste nog köpa en vit tavla och ett gummi också![]()
Jag har Orange i klockan samt en extra gråVilken färg är det du har på din? Är det grå eller har jag blandat ihop?Den vita tavlan är riktigt trevlig med de gröna detaljerna.
Orange är ju den bästa enligt mig, men kanske inte just under vintern. Men på sommaren då jäklar poppar denJag har Orange i klockan samt en extra grå
Tycker det också, ser riktigt fin ut! Stannar klockan lite längre får jag nog komplettera.
Alltså 2 grymma dinkor…inser nu att jag saknar både RSC och Worldtimer..men har samma sjukdom som dig..”stora flipparsjukan”Jag gör som @Stalrob och kör en bild på en trevlig SS-duo. En ska behållas och den andra ska få vandra vidare
![]()