Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oväntat färgmatchat objekt
Vet inte, men minst fem sex år va?Är det någon som vet när S&S flyttade till Södermalm ?
Ett riktigt klipp!
Runt tio år skulle jag gissa, kanske merVet inte, men minst fem sex år va?![]()
Är du riktigt tajt med AD.n så kan du få mellan 20-25, annars så är nog inte 15 omöjligtÄr lite sugen på en Royal Steel Classic 36mm.
Listpris verkar vara 19600kr. Någon som har erfarenhet av hur mkt man kan göra på det priset hos AD?
Inte hängt med i klocksvängen så mkt de senaste åren men jag vet att 20% inte alls var omöjligt förut på SS.
Jag har sett att det erbjuds 20% nu under black friday. Bara kolla runt lite.Är lite sugen på en Royal Steel Classic 36mm.
Listpris verkar vara 19600kr. Någon som har erfarenhet av hur mkt man kan göra på det priset hos AD?
Inte hängt med i klocksvängen så mkt de senaste åren men jag vet att 20% inte alls var omöjligt förut på SS.
Var?Jag har sett att det erbjuds 20% nu under black friday. Bara kolla runt lite.
Bra klocka på alla sätt!
Stjärnurmakarna
Även pippi fanns på kampanj![]()
Sjöö Sandström Royal Steel Classic 36mm
Royal Steen Classic har en tidlös design med en elegant karaktär, vilket avspeglar varumärket Sjöö Sandström. Den första modellen som varumärket lanserade var Awww.stjarnurmakarna.se
Såg det. Får dra den till familjen sen. "Sorry kids och fru, det blev en klocka till pappa istället för julklappar"Även pippi fanns på kampanj
![]()
Sjöö Sandström X Pippi Långstrump 020982
Köp Sjöö Sandström hos Stjärnurmakarna. Stjärnförsäkring och riksgaranti ingår alltid. Handla enkelt online eller besök någon av våra butiker!www.stjarnurmakarna.se
En riktig Finnkampen, vi vet ju alla vem som vinner den
20 mmNågon som har koll på vad det är för bandbredd på rsc 36mm?
Missade det helt. Var det 20% rakt av på Sjöö Sandström?Stjärnurmakarna
Osäker men tror det.Missade det helt. Var det 20% rakt av på Sjöö Sandström?
Hade det bara varit annan färg på urtavlan hade jag klippt den direktHallå!
Köp @Limeee WT nu då så jag slipper attack sälja min Chronomaster och köpa en till Worldtimer![]()
… och jag som vill komplettera med vit tavla och gummi. Varför inte en hel klocka lixom! HahaHade det bara varit annan färg på urtavlan hade jag klippt den direkt![]()
Ja men där håller jag med dig, kom och köp nuHallå!
Köp @Limeee WT nu då så jag slipper attack sälja min Chronomaster och köpa en till Worldtimer![]()
Hade varit uppriktigt sugen ifall jag hade kontanterna liggandeJa men där håller jag med dig, kom och köp nu![]()
Jag ska ju minska antalet klockor, inte bytaHade varit uppriktigt sugen ifall jag hade kontanterna liggande![]()