• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

1EFE757A-8C3D-4E26-B2D0-1D88C586636A.jpeg

Är lite sugen på en Royal Steel Classic 36mm.
Listpris verkar vara 19600kr. Någon som har erfarenhet av hur mkt man kan göra på det priset hos AD?

Inte hängt med i klocksvängen så mkt de senaste åren men jag vet att 20% inte alls var omöjligt förut på SS.

Listpris verkar vara 19600kr. Någon som har erfarenhet av hur mkt man kan göra på det priset hos AD?

Inte hängt med i klocksvängen så mkt de senaste åren men jag vet att 20% inte alls var omöjligt förut på SS.
Är du riktigt tajt med AD.n så kan du få mellan 20-25, annars så är nog inte 15 omöjligt

Jag har sett att det erbjuds 20% nu under black friday. Bara kolla runt lite.

Bra klocka på alla sätt!

Även pippi fanns på kampanj :)

Tillbaka
Topp