• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilagor

• 791250AD-0AAB-43A5-9A41-B69E5E7219C1.jpeg
    791250AD-0AAB-43A5-9A41-B69E5E7219C1.jpeg
    68.6 KB · Visningar: 8
Har någon sett någon tabell som visar tillverkningsår, allt för att kunna åldersbestäma Sjöö Sandströms klockor?...Det är ju inte alltid man får med ett cert eller ad-kvitton när man köper på auktion, ...och det är ju intressant att veta.

På så vis...! 😄
Jag har varit med på några passarounds men det här är min första egna S&S. Repor, hack och andra battle scares kommer iaf inte att bekymra mig. De är ju redan gjorda. 🙂 Den har förmodligen varit någons vardags och OWG-klocka Men helt ok för mig.
PSX_20211207_080218.jpg
Riktigt fin! Och grattis till din första Sjöö Sandström🙏 Rätt skönt att ha en klocka som redan har fått sina märken, slipper du oroa dig över det.

Heads up till er som är sugen på en svart WT41.

Long story short, sålde klockan men pga strul från Postnord var paketet försvunnet i drygt en månads tid… Så nu har jag äntligen (efter mycket tjafs) fått hem klockan och den gamla köparen har hittat en annan klockan under tiden.

Så om någon är sugen får ni gärna skicka ett PM innan den åker upp som säljes ikväll. Har en nästan oanvänd länk och ett gummi i fint skick. Kan säljas med båda, eller med endast det band ni önskar. Fullset från aug 2020.
7240D070-9427-4CC3-B8AD-335348E0A45C.jpeg

Senast ändrad:
Heads up till er som är sugen på en svart WT41.

Long story short, sålde klockan men pga strul från Postnord var paketet försvunnet i drygt en månads tid… Så nu har jag äntligen (efter mycket tjafs) fått hem klockan och den gamla köparen har hittat en annan klockan under tiden.

Så om någon är sugen får ni gärna skicka ett PM innan den åker upp som säljes ikväll. Har en nästan oanvänd länk och ett gummi i fint skick. Kan säljas med båda, eller med endast det band ni önskar. Fullset från aug 2020.
Lägger upp en bild också senare under dagen🙂
Shit vilket strul. Min gamla eller? Sjukt att den var borta en månad!

Shit vilket strul. Min gamla eller? Sjukt att den var borta en månad!
Stämmer, det är din gamla. Skickade den strax efter vårt byte och sedan var den borta under en månad utan ett ljud. Har varit en lång process med reklamationsärenden, där de kollat på övervakningsfilmer för att se om jag verkligen lämnat in det osv. Tråkigt bemötade från ombud och Postnord, och har hela tiden haft känslan att de inte tror på mig… Så det var rätt skönt när de hittat paketet och fick erkänna sitt misstag!!!

Stämmer, det är din gamla. Skickade den strax efter vårt byte och sedan var den borta under en månad utan ett ljud. Har varit en lång process med reklamationsärenden, där de kollat på övervakningsfilmer för att se om jag verkligen lämnat in det osv. Tråkigt bemötade från ombud och Postnord, och har hela tiden haft känslan att de inte tror på mig… Så det var rätt skönt när de hittat paketet och fick erkänna sitt misstag!!!
Fan vad stökigt. Hur kan de sumpa försäkrade paket överhuvudtaget. Och sen dyker det upp? De måste ju ha något slags "borttappade paket-hylla" eftersom det kom fram igen.

Men skönt att det löste sig!

Helt OT, men skickade du med "REK Extra" som det stod i din annons?

Tillbaka
Topp