Hmm. Inte på deras hemsida vad jag kan se, och dom verkar inte ha 36mm heller,Tror stjärnurmakarna har 15%.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hmm. Inte på deras hemsida vad jag kan se, och dom verkar inte ha 36mm heller,Tror stjärnurmakarna har 15%.![]()
Har fått tag på en nu och jag har redan satt mig vid brevlådan och börjat väntanande pga det har varit svåra leveransproblem och eftersom SS är relativt små står d
Nice, grattis! Lägg upp bild senHar fått tag på en nu och jag har redan satt mig vid brevlådan och börjat vänta![]()
Det är samma nummer som den tidigare.Skall bli intressant att följa Chronolinken som nu ligger ute på Kaplans för att se vad denna slutar, nu över 30.000 med slagavgift.
Verkar vara återropad?Det är samma nummer som den tidigare.![]()
Snyggt!Trevlig kväll tråden…
![]()
Snyggt! Är det där 36 eller 41mm? Gissar på 36 då jag inte ser någon SS-logga på övre delen av länkenIdag kom det ett paket med posten
Det jag direkt noterade är att rotorn på den här (som är ny och har nya verket?) skramlar och låter mer än min gamla som jag hade för ett par år sedan. Eller det är bara jag som minns fel?
Oavsett är det skönt att ha en på armen igen
@Sjöö Sandström Lite konstruktiv kritik: Till nästa revision av den här önskar jag mig blå lume. Tror det hade passat den här tavlan bättre
![]()
![]()
36Snyggt! Är det där 36 eller 41mm? Gissar på 36 då jag inte ser någon SS-logga på övre delen av länken![]()
41 har index bredvid datumfönster, det har inte 36. Enklast att se skillnaden.Snyggt! Är det där 36 eller 41mm? Gissar på 36 då jag inte ser någon SS-logga på övre delen av länken![]()
Wow!Landsort följer med in i det nya året ”The Real Deal ” som den kallas av Mr Frankenstein.
Tack för omtanken avs användarnamn. Dock så lämnade jag myndigheten för ett par år sen och tjänsten krävde inte alias.Jag hade börjat med att byta användarnamn ifall ditt användarnamn är ditt verkliga namn också, kanske inte så smart att det kommer ut att du jobbat/jobbar på SÄPO.
Angående klockan så hade jag inte sålt den alls! Låt den samla damm och gå till nästa generation, sedan är det alltid trevligt med bilder på klockan.![]()
Ifall enbart ett häfte skiljer jämfört med en vanlig worldtimer så gissar jag att du på sin höjd kan få någon hundring extra, därför ska du behålla den.Tack för omtanken avs användarnamn. Dock så lämnade jag myndigheten för ett par år sen och tjänsten krävde inte alias.
Häftigt!! Behåll!
Exakt det här. En SO eller SMP kan du utan problem hitta i andra hand för humana priser.Du sparar den givetvis, affektionsvärdet kommer vara mycket högre än de pengar du kan tänkas få. Sätt ett sparmål för den nya klockan och börja resan dit.