Fet Landsort, trevlig samling.Äntligen dök den upp, Landsort’en
![]()
Funderar vad jag ska köpa nu.. ;-)
![]()
mvh
Micke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fet Landsort, trevlig samling.Äntligen dök den upp, Landsort’en
![]()
Funderar vad jag ska köpa nu.. ;-)
![]()
mvh
Micke
Framförallt är det väl tavlan som skiljer? Mer lume på nya.Är det någon som har koll på vilka skillnader det är på gamla och nya worldtimern? är de olika tjocka? sama urverk?
Okej! detta står på hemsidan:Framförallt är det väl tavlan som skiljer? Mer lume på nya.
ping! @Sjöö Sandström skiljer nya modellen i externa mått?Ligger ju en svart av gamla modellen på säljes nu. Ser rätt så lik ut förutom tavla och visare
Avslutad - PB 9/1: JLC Heraion kronograf, Nomos Ludwig, Sjöö Sandström Worldtimer 41, Longines Lindbergh/Weems
Hej! Fortsätter nyårsrensningen av klocklådan med ett potpurri av trevliga pjäser. Syftet är att konsolidera samlingen så kontant försäljning är prioriterad men jag är öppen för alla former av byten så tveka inte att testa! Kan även ge paketpris om man tar flera. Bytesvärde är samma som...klocksnack.se
Båda är 41mm och nya gummibandet ser även ut att passa den gamla. Skulle säga att de förmodligen har samma mått. Intressant dock att se vad SjööS säger.ping! @SjööSandström skiljer nya modellen i externa mått?
När annons försvinnerPå blocket finns en till synes fin quattro till vettigt pris för den som är på jakt.
Klippte du den?När annons försvinner![]()
Nää. Men tänker att det borde försvinna. Kan ju finnas intresse för att se annonsen efter det.Klippte du den?
Jag har, mkt bra, men tycker bär större än sina 44, större än mina 45 mm Brattar, men dina björnarmar fixar detHur många i tråden har köpt den nya limiterade Skydivern? Vad är era omdömen så här långt?
Hur många i tråden har köpt den nya limiterade Skydivern? Vad är era omdömen så här långt?
Ngn som haft problem med bandet? En gammal kollega fick sitt bytt pga att trådar föll ur hela tiden. Själv har jag några månader kvar till upppackningen då den sparas lite, bra att veta dock om fler har bandproblem.Jag har, mkt bra, men tycker bär större än sina 44, större än mina 45 mm Brattar, men dina björnarmar fixar det![]()
Nja, så jävla styvt bara, svårt o få bra fit med dinka o handled, men ger sig väl med tiden, annars bandbyte…, divisions skillnad till Brattebandet ovan och ej till SS fördelNgn som haft problem med bandet? En gammal kollega fick sitt bytt pga att trådar föll ur hela tiden. Själv har jag några månader kvar till upppackningen då den sparas lite, bra att veta dock om fler har bandproblem.
Skit i wt, det är landsort vi vill ha!Jag säger det igen @Sjöö Sandström, kan ni släppa Worldtimer i 39mm?
AmenSkit i wt, det är landsort vi vill ha!
Skit i wt, det är landsort vi vill ha!
Den är redan i rätt storlekSkit i wt, det är landsort vi vill ha!
Kanon, kändis, blir premium på det sedan när du flippar…Min Chronolink ligger på senaste numret av Out of time magazine och funderar på om hans kompis på Kaplans kommer stiga i pris…i skrivande tid ligger den norr om 30 med klubbavgift. Skall bli kul att se var den slutar![]()
![]()
Den grå är fin på länk alltsåBytte tavla till den grå, blev som en ny klocka. Riktigt glad över denna nu![]()
![]()
Riktigt snyggtBytte tavla till den grå, blev som en ny klocka. Riktigt glad över denna nu
![]()