Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den grå är fin på länk alltså
(Ingen som vill bli av med en länk till 41mm? Hojta isf)
Riktigt snyggt
Äsch, tänk på oss småfolk/kvinnor istället! 31-33mm tack!!Jag säger det igen @Sjöö Sandström, kan ni släppa Worldtimer i 39mm?
Usch så bra den var då. Sugen på UTC extreme i stål. Byter gärna bort mot min RS chrono.Ingen som sitter på den här UTC Extreme kombon? Vore kul med lite bilder.
![]()
Ja, haft både Chrono och UTC Extreme. Grymma båda två måste jag säga.Usch så bra den var då. Sugen på UTC extreme i stål. Byter gärna bort mot min RS chrono.
Så kan det vara ibland. Har du något annat kul byte, upp/ner, kan du höra av dig med ett pm.Ja, haft både Chrono och UTC Extreme. Grymma båda två måste jag säga.
Är sugen på nån av dem igen men har för tillfället lite för tight budget för din Chrono tex.
Väldigt snygg kombo..nästan så man är sugen på att slänga in en bytesförslag med en UTC..Den får väl bo kvar ett tag till då. Kan ju inte säga att det gör jätteont det heller.
![]()
Tyvärr inte mycket i lådan just nu.Så kan det vara ibland. Har du något annat kul byte, upp/ner, kan du höra av dig med ett pm.
Ligger ett kap på Blocket för den som är sugen på en skydiver
https://www.blocket.se/annons/stockholm/sjoo_sandstrom_utc_skydiver_44mm/99134166
Låter inte 8,5k lite för bra för att vara sant? Ngn som varit i kontakt med säljaren?Lite sugen på en skydiver igen fast i stål den här gången..ligger en på blocket för 8500:-!? Bor på Gotland så svårt o ta mig. Men vet någon en annan som är till salu får ni gärna pm![]()
Han svara mig att de kommer 2st olika nu på fm som ska kollaLåter inte 8,5k lite för bra för att vara sant? Ngn som varit i kontakt med säljaren?
Kanske, eller inte. Tycker man känner igen fishy annonser vid det här laget. Denna ser ok ut tycker jagLåter inte 8,5k lite för bra för att vara sant? Ngn som varit i kontakt med säljaren?
Han svara mig att de kommer 2st olika nu på fm som ska kolla
Då är det bara att gratulera den som köper den. De som sålts på forumet har väl legat på mellan 13-15k.Kanske, eller inte. Tycker man känner igen fishy annonser vid det här laget. Denna ser ok ut tycker jag
Drog du tillbaka din annons på den?Tack! Blev jättenöjd. Ska komplettera med ett gummi då det passar och köra Orange + Gummi när det går emot vår
…. Min första Worldtimer jag hade var med grå tavla, hade helt glömt bort hur jäkla bra den är.
Jepp, jag gjorde så. Bytte tavla och låter den stannaDrog du tillbaka din annons på den?
Tycker att du gjorde helt rätt i detJepp, jag gjorde så. Bytte tavla och låter den stanna![]()
Ja såhär i efterhand känns det helt rättTycker att du gjorde helt rätt i det![]()
Det är Försvarsmaktens egendom, så här skriver SS:Nu var ju denna på blocket för 8,5k dessutom en issued med Flygvapnetloggan. Ganska eftertraktad, samtidigt kan det bli en del knorrande här på forumet om den ska sedan ska säljas. Annonsen är borta nu iaf.
Bilder från annonsen:
I![]()
Är det som låg som säljes länge? Har sneglat på den själv femtielva gånger. Stenhård!Nytt in, första gången jag testar en kronograf från SS. Supernöjd
![]()
Stämmer, sneglade också mycket på den och blev till slut tvungen att slå tillÄr det som låg som säljes länge? Har sneglat på den själv femtielva gånger. Stenhård!