Anmäler mig i samma grupp! Vågade inte ta i tillräckligt mycket första gångerna jag skulle öppna min.Du anar inte hur skönt det är att höra! Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Anmäler mig i samma grupp! Vågade inte ta i tillräckligt mycket första gångerna jag skulle öppna min.Du anar inte hur skönt det är att höra! Haha
Hittade ett eget gammalt inlägg
Dra bara-Förlåt men jag får inte till det![]()
Jag spelar in en liten video senare-Förlåt men jag får inte till det![]()
-Snyggt! Vad är det för band?![]()
Snyggt jobbatStartade denna Sjöö Sandströmtråd för länge sedan. Nu är en ny Skydiver tillbaka på armen - cirkeln är sluten.
![]()
Snyggt!Orc i skogen och chronolink hemma, så himla nöjd med denna duo att jag måste dela med mig
![]()
![]()
Snygg, och härligt att du fick upp länken också-Trevlig Sjöö Sandström-söndag från mig också!
![]()
Snyggt med-Trevlig Sjöö Sandström-söndag från mig också!
![]()
Life’s a bitch![]()
Min Skydiver får massor med handledstid sen inköpet för några månader sedan. På många sätt är det en ultimat klocka för mig både i arbetet och på fritiden. Det enda jag grämer mig över är mina andra stackars klockor som snurrar runt i vindern och inte blir rastade så ofta som de kanske behöver![]()
Ingen dålig hellerFörsta SSS på länge.![]()