Om någon är sugen på en RSC36 så finns det en riktigt fin med champagnetavla till ett bra pris hos Gripenbro:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket fin.Om någon är sugen på en RSC36 så finns det en riktigt fin med champagnetavla till ett bra pris hos Gripenbro:
Ja där måste han ha mätt fel, 20mm är de såklart.Mycket fin.
Men är väl ändå 20mm bandbredd?
I sitt rätta element!På en takbar i London, med svenskt på armen och en Vesper i glaset
![]()
![]()
![]()
Precis! Kändes kul med svenskt i annat land liksom. Andra tidszonen på svensk tid bara för attI sitt rätta element!
Edit: i annan tidszon alltså![]()
Känns ju givet!Precis! Kändes kul med svenskt i annat land liksom. Andra tidszonen på svensk tid bara för att![]()
Mkt snyggtPå en takbar i London, med svenskt på armen och en Vesper i glaset
![]()
![]()
![]()
Sweeeeeet!På en takbar i London, med svenskt på armen och en Vesper i glaset
![]()
![]()
![]()
Spännande. Nån som vet något mer? Blir det samma formspråk som den tidigare modellen?Kan vara EXTREEEMT sen på bollen..
Läste just det här på LinkedIn av alla ställen.. Det har ju ryktats förut men runnit ut i sanden, eller i alla fall så har släppet skjutits upp. Men till hösten verkar det hända grejer…
![]()
Får bli att plocka ut denna fråga kassaskåpet imorrn för att fira…
![]()
Vad jag förstod så skulle det väll komma någon limiterad modell och någon standard, men hur dom ser ut blir spännande att seSpännande. Nån som vet något mer? Blir det samma formspråk som den tidigare modellen?
Jag hade köpt ett Canvas direkt, om det varit liknande spänne som på gummit..Funderar på att köpa kanvasbandet i brunt till min Skydiver. Det är väl det som sitter på den limiterade. Erfarenheter av det bandet någon?
Ping @WatchieFunderar på att köpa kanvasbandet i brunt till min Skydiver. Det är väl det som sitter på den limiterade. Erfarenheter av det bandet någon?
Köp ej, för styvt för min smak och kvaliten var ej top notch, jag köpte till gummi istället, som satt som en smäck…
Aha. Gummit är det jag har. Vad synd och trist att de släpper saker med tvivelaktig kvalitet. Tycker länken är alldeles för tung så är väl stuck med gummit då.Köp ej, för styvt för min smak och kvaliten var ej top notch, jag köpte till gummi istället, som satt som en smäck…