• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vi kör lite jobb denna sorgliga Sjöö Sandström söndag
57BD3F8B-A0FE-4568-8232-3FEAFD5B17EB.jpeg

Letar efter en ”semesterklocka”, skall tåla lite sol och bad 🙂
Den här är ett alternativ, men verkar inte ens poppis här i tråden?
Är det bättre att satsa på den vanliga i så fall?

CA777659-26DF-45E1-B9DD-5BAA0155C8AB.jpeg
Jag gillar min ”gripen” variant. Men då gillar jag också gråa klockor. Så här tänker jag: Den svarta SS är snyggast. Men jag har redan flera svarta klockor. Stål är för vanligt och lite tråkigt. Tungt som attan också. Då passar en grå/svart specialare i titan toppen. Är lätt att bära, samt har fina detaljer.

Här kan man skapa debatt..men absolut inte fel pris. Tror verkligen klockan kommer sticka över 40 inom kort. Jag har bekanta som sålt sina Chronolink över 35 då utan papper.
Tack - bra att höra. Inga problem med pengarna men vill ju inte betala oskäligt så klart. Hörde också någon som sa att de är på väg upp. Kul också att SoS comittar sig till att serva dem. Man kan tydligen tom byta boett om det skulle behövas…

Tillbaka
Topp