• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Och familjen tvärsågade denna. För orange. Konstig placering på skruven. Suck - jag som var så glad.
Sälj direkt!! Byt upp dig... Ja, Familjen då dvs, klockan kan du gott behålla tycker jag.
IMG_20220531_212713.jpg

Fler bilder önskades av en intressent. Är det bara jag eller är det inte smått skumt att jag fortfarande inte fått denna såld!?

EE88C4CF-C54A-4135-8347-854B7A7B4481.jpeg
Jag tycker klockan är skitfin men jag tror helt enkelt inte att folk är beredda att betala det du begär. Någon kanske har gett dig bud ett par tusen under vad du annonserar för och det ligger närmare marknadens värdering?

Jag tycker klockan är skitfin men jag tror helt enkelt inte att folk är beredda att betala det du begär. Någon kanske har gett dig bud ett par tusen under vad du annonserar för och det ligger närmare marknadens värdering?
Förvisso kan det väl ligga något i det du säger. Begagnat är alltid begagnat. Går den inte iväg nu så lär den bli kvar i lådan. Tänker inte bumpa ner den något mer i pris. Tycker smärtgränsen får gå på 17k då den är så pass ovanlig.

Förvisso kan det väl ligga något i det du säger. Begagnat är alltid begagnat. Går den inte iväg nu så lär den bli kvar i lådan. Tänker inte bumpa ner den något mer i pris. Tycker smärtgränsen får gå på 17k då den är så pass ovanlig.
Verkar som att Chrono är rätt svårsålda. Denna låg ute länge för 16k utan att någon nappade på KS. Och då var den fullset och servad 2019.

Förstår dig helt.

Jag tycker SS begagnat pendlar en del i pris. En klocka som gick för 11k ett år går för 14k året efter och sen 12k året efter det.

Kan vara EXTREEEMT sen på bollen..
Läste just det här på LinkedIn av alla ställen.. Det har ju ryktats förut men runnit ut i sanden, eller i alla fall så har släppet skjutits upp. Men till hösten verkar det hända grejer…
9F75AD0C-7B9D-4C2A-8895-B3423B6861A8.jpeg

Får bli att plocka ut denna fråga kassaskåpet imorrn för att fira…
7CBB793B-5E2D-404B-8C7B-51AC35466364.jpeg
Hmmm, varför ser inte jag den linkedin-posten? Är jag blind?

Tillbaka
Topp