Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns en på blocket och en på kaplans as we speak.Var hittar man en chronolink till salu lättast numera ?
Auktion och hålla stenkollVar hittar man en chronolink till salu lättast numera ?
Ligger en på blocket.Var hittar man en chronolink till salu lättast numera ?
HärVar hittar man en chronolink till salu lättast numera ?
Det här låter ju trevligt! ..jag som är i faggorna att in handla ny dinkaSkrev till och frågade Sjöö Sandström om hur det går med Landsort. Fick till svars”Om vi säger så här, vi har aldrig varit så nära som nu Håll utkik för snart smäller det!”
Kul
Skrev till och frågade Sjöö Sandström om hur det går med Landsort. Fick till svars”Om vi säger så här, vi har aldrig varit så nära som nu Håll utkik för snart smäller det!”
Kul
Ja detta blir spännande.Det här låter ju trevligt! ..jag som är i faggorna att in handla ny dinka
Sjukt Snygg! Vill ha
En elegant touch är alltså att vänta. Spännande!
Haha snyggt!"The new model has an elegant touch for those preferring a divers watch but desire a sleeker look the original."
Kan detta vara något annat än att klockan är tunnare? Finns det någon annan snygg "touch" som gör att en dykare upplevs sleeker/elegantare?
För content en 30 sekunders gif gjord på en lånad bild från nätet:
Oavsett håller jag tummarna för en lyckad lansering!
Vänligen,
Martin
Ja nu äre f..n dax att släppa bild på nya LandsortHoppas vi får snart se bilder på nya