• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blev en sen postning då klockan vilat större delen av dagen.
En intressant fråga, jag undviker bad/dusch med min WT, trots att den skall klara av det.
Hur ser er använding ut av badsäkra klockor? Jag varken badar eller duschar med mina, dock duschar jag med min Garmkn Fenix 😂

Trevlig Sjöö Sandström Söndag
6085C411-A630-45FC-996A-54F85E14F3DC.jpeg

Senast ändrad:
En intressant fråga, jag undviker bad/dusch med min WT, trots att den skall klara av det.
Hur ser er använding ut av badsäkra klockor? Jag varken badar eller duschar med mina, dock duschar jag med min Garmkn Fenix 😂

Sitter min rs på så duschar den, likaså med alla wt jag haft. Gummi = vatten ;)

Varken badar eller duschar med någon av de klockor vi har hemma. Hade dock på mig en häromdagen, men var lite för många brännmaneter för att jag skulle hoppa i.

Däremot har jag köpt en ”stallklocka” för mina ridlektioner, känns naket utan armbandsur. Kändes lite läskigt att ha finklocka i stallet.

Den är gjord för att klara det, så bara att plaska på! Och som alltid om man badar i saltvatten är det bra att skölja/tvätta av den när man får möjlighet 👍🏼

Med en klocka på armen mer eller mindre dygnet runt blir det både dusch och bad med samtliga (som klarar det) regelbundet 🙂✌🏻

Om någon är sugen på Tonneaun så kan ni ju hojta så släpper jag vidare för ett schysst pris. Den är riktigt trevlig men har kommit fram till att det får räcka med två SS för min del (tills att Landsort kommer😎). Servad (av tidigare SS-anställd, inget servicekvitto därav) och går klockrent, fullet förutom cert samt en extra gul urtavla. Kommer på kort länk samt ett brunt originalläder.

EDIT: Har fått napp på en köpare här i SS-tråden nu
BE2CB374-9C50-4BDB-A783-8B9C7FD1582E.jpeg
9BCF4C1A-0B02-4025-BD9F-E0C34666A127.jpeg

Senast ändrad:
Vad tycker panelen om Rs Worldtimer LEET?

Jag är lite sugen på en då jag gillar den svarta lite råa utseendet, men är inte så sugen på LEET-konceptet.

6647F90A-9034-4904-BB67-B7E33F483C13.png

Jag är lite sugen på en då jag gillar den svarta lite råa utseendet, men är inte så sugen på LEET-konceptet.

Är du sugen så tycker jag du ska prova, det är ju ändå vad Du tycker som gäller. Hittar du en bra prisad så kan du lätt flippa den efter ett tag.
Jag hade en sådan våren 2019, tyckte den va helt ok, men allt jag köper flyger förr eller senare :) ..köpte min för 11k och sålde för 10.500:- (2019)
Jag är Inte en gamer, men uppskattade den ändå :)

Den får faktiskt diss av mig, gillar inte alls associationen med gaming och att det står 1337 på tavlan... Men hade nog varit mumma med en LEET och så drar man i den vanliga vita WT-tavlan😍

Tillbaka
Topp