• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Härlig söndag på er!
F62045DB-9152-4944-B4DE-C781C65AFB62.jpeg

Full fart på SJÖÖn idag.
E98F1C70-5B7B-49A8-9C86-F848519B5767.jpeg

Till orientering för den som är intresserad, och som svar på mitt tidigare spörsmål:

Sjöö Sandström säljer ändlänken till stållänken från royal steel så att den passar direkt på chronolink. Även länken från UTC ORC går att använda.
Länken skall vara den som är rak, och inte har midja.

Det finns ett par olika typer av chronolink, och kanske länkar också, så de behöver serienummer och eventuellt bilder för att välja ut rätt typ. Alla delar för att montera ingår när man handlar. Kostar lite över tusingen.

//GF

Senast ändrad:
Hej!

Går i säljtankar kring min Royal Steel 41. Hojta om sug finns. Eller om du har en blå/orange wt41 och vill byta. Vill höra här först innan annons.

20220603_081124.jpg
Den är riktigt fin men kan ju vara kul att testa nytt förstår jag😃 Har ju testat alla färger på Worldtimers och den blåa och den orangea är de absolut trevligaste enligt mig!
Hoppas du hittar nåt vettigt byte👍

Tillbaka
Topp