Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hoppas på en destro och en gmt ;-) (likt den gamla)Oerhört spännande!!
Jag tänker spontant att det rör sig om två olika storlekar, sedan två olika slags tavlor per modell?
40mm mörk samt ljus tavla.
44mm mörk samt ljus tavla.
Får man hoppas på iaf![]()
Tror det är tveksamt om en GMT kommer, nu finns ju WT som inte fanns när gamla Landsort tillverkades.Jag hoppas på en destro och en gmt ;-) (likt den gamla)
Tycket dock var riktigt fin och stealthig på gamla landsort. Hoppas mycket på destron, kommer den är chansen stor att man trillar dit…Tror det är tveksamt om en GMT kommer, nu finns ju WT som inte fanns när gamla Landsort tillverkades.
Hoppas på två storlekar. Och en destro såklart![]()
Vanlig fundering!Hallå ks
Kompisen har köpt en Sjöö Sandström och ville ha hjälp med att sätta på denna länken. Men, som den Sjöö Sandström rookie man är så har jag ingen aning om hur man får upp länken? Har slitet i den ett tag men kan inte öppna claspen.
Kanske någon här kan vägleda?
![]()
Metod 2 med ett finger mellan länk och vilkås:
![]()
![]()
![]()
![]()
villhöver känslan är redan brutalt påtaglig.Alltså nu är det näraen ny landsort, kommer man få villhöver känslan……ja förmodligen faaan, jag har varken plats eller tillräckligt med pro’s för att motivera köpet till familjen……..det är ett hårt liv
![]()
Kanske. Men det har ju varit snack om någon/ några limiterade rackare också. Så det kan ju vara 2 storlekar och 2 specialare/limiterade.Oerhört spännande!!
Jag tänker spontant att det rör sig om två olika storlekar, sedan två olika slags tavlor per modell?
40mm mörk samt ljus tavla.
44mm mörk samt ljus tavla.
Får man hoppas på iaf![]()
Landsort såklartMan saknar att ha en Sjöö Sandström när man ser alla härliga bilder på söndagarna! (Och andra veckodagar också såklart..)
Men vilken är det man vill ha?![]()
Landsort såklart
Vilka SS har du haft tidigare?
Jag är ju en av de få som inte toksåld på den (om man får svära i kyrkan!). Sen kan jag ju inte uttala mig om den som komma skall så såklart.Landsort såklart
Vilka SS har du haft tidigare?
Smaken är som baken, den är ju faktiskt rätt annorlunda i form och designJag är ju en av de få som inte toksåld på den (om man får svära i kyrkan!). Sen kan jag ju inte uttala mig om den som komma skall så såklart.
Har haft två royal steel. En koppar (tror det var ett samarbete med krons?) & sedan den gröna .
Jag är inte heller speciellt exalterad över ”gamla” Landsort. Hoppas starkt på lite förändring samt att jag tycker att en dykare är ett måste i deras line-up. Samt att dykare i sig ligger mej närmast hjärtat av alla varianter där ute.Jag är ju en av de få som inte toksåld på den (om man får svära i kyrkan!). Sen kan jag ju inte uttala mig om den som komma skall så såklart.
Har haft två royal steel. En koppar (tror det var ett samarbete med krons?) & sedan den gröna .
Chronolink lockar verkligen! De är riktigt fina, känns dock väldigt ”klossiga”? Är ju trots allt två klockor i en så kanske inte så konstigtSmaken är som baken, den är ju faktiskt rätt annorlunda i form och design
Kanske dags för en Worldtimer? Eller kan en Chronolink locka?
Ja de bygger ju en del på höjden, men tycker de bärs förhållandevis bra ändå trots tjockleken. Du får försöka testa en först helt enkeltChronolink lockar verkligen! De är riktigt fina, känns dock väldigt ”klossiga”? Är ju trots allt två klockor i en så kanske inte så konstigt![]()
Håller helt och hållet med. Samtidigt så all cred till att få till egen/unik (definitionsfråga, jag vet) design. Det är säkert svårt att utmärka sig i det segmentet med.Jag är inte heller speciellt exalterad över ”gamla” Landsort. Hoppas starkt på lite förändring samt att jag tycker att en dykare är ett måste i deras line-up. Samt att dykare i sig ligger mej närmast hjärtat av alla varianter där ute.![]()
Ja, ska försöka göra det! De dyker ju upp ibland på köp och sälj så får väl försöka knipa någon när det passar.Ja de bygger ju en del på höjden, men tycker de bärs förhållandevis bra ändå trots tjockleken. Du får försöka testa en först helt enkelt![]()