• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hallå ks
Kompisen har köpt en Sjöö Sandström och ville ha hjälp med att sätta på denna länken. Men, som den Sjöö Sandström rookie man är så har jag ingen aning om hur man får upp länken? Har slitet i den ett tag men kan inte öppna claspen.
Kanske någon här kan vägleda?
F35041E7-0D9B-44C0-B8B4-25815D779466.jpeg
 
Hallå ks
Kompisen har köpt en Sjöö Sandström och ville ha hjälp med att sätta på denna länken. Men, som den Sjöö Sandström rookie man är så har jag ingen aning om hur man får upp länken? Har slitet i den ett tag men kan inte öppna claspen.
Kanske någon här kan vägleda?
F35041E7-0D9B-44C0-B8B4-25815D779466.jpeg
Vanlig fundering!

Se tidigare inlägg här

Metod 2 med ett finger mellan länk och vilkås:
F1B2BBBE-2022-44C7-9881-49B382E8E59F.jpeg

50C4B4E2-DB61-4799-A446-10FEB808AE9C.jpeg

13A1FFB9-F1C9-4552-9AFD-1A7A2816987A.jpeg

C507AB5C-0242-4286-95D6-41662C392690.jpeg
 
Oerhört spännande!!

Jag tänker spontant att det rör sig om två olika storlekar, sedan två olika slags tavlor per modell?

40mm mörk samt ljus tavla.
44mm mörk samt ljus tavla.

Får man hoppas på iaf :)
Kanske. Men det har ju varit snack om någon/ några limiterade rackare också. Så det kan ju vara 2 storlekar och 2 specialare/limiterade.
 
Jag är ju en av de få som inte toksåld på den (om man får svära i kyrkan!). Sen kan jag ju inte uttala mig om den som komma skall så såklart.

Har haft två royal steel. En koppar (tror det var ett samarbete med krons?) & sedan den gröna .
Smaken är som baken, den är ju faktiskt rätt annorlunda i form och design😃
Kanske dags för en Worldtimer? Eller kan en Chronolink locka?
 
Jag är ju en av de få som inte toksåld på den (om man får svära i kyrkan!). Sen kan jag ju inte uttala mig om den som komma skall så såklart.

Har haft två royal steel. En koppar (tror det var ett samarbete med krons?) & sedan den gröna .
Jag är inte heller speciellt exalterad över ”gamla” Landsort. Hoppas starkt på lite förändring samt att jag tycker att en dykare är ett måste i deras line-up. Samt att dykare i sig ligger mej närmast hjärtat av alla varianter där ute. ☺️
 
Jag är inte heller speciellt exalterad över ”gamla” Landsort. Hoppas starkt på lite förändring samt att jag tycker att en dykare är ett måste i deras line-up. Samt att dykare i sig ligger mej närmast hjärtat av alla varianter där ute. ☺️
Håller helt och hållet med. Samtidigt så all cred till att få till egen/unik (definitionsfråga, jag vet) design. Det är säkert svårt att utmärka sig i det segmentet med.
 
Tillbaka
Topp