Hur är kvaliteten i jämförelse med andra märken som Formex eller Monta t. ex. ?
Har aldrig klämt på Formex eller Monta men gissar att den kanske är jämförlig. Det är ändå klockor i ungefär samma prisklass som Sjöö Sandström.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur är kvaliteten i jämförelse med andra märken som Formex eller Monta t. ex. ?
Här är en bild:Men gammal klassisk microjustering duger ju gott och väl, det är man tyvärr inte bortskämd med annars när det gäller Sjöö Sandström.
Har en likadan, favoritklockan på handleden framförallt pga dess oslagbara komfort. Snygg som få också!Clean!!
![]()
Den tavlan är sjukt snygg, grattis!Chronolink gör sällskap
![]()
Den var riktigt sjysstLandsort har fått en badkompis.
![]()
![]()
Den var riktigt läcker, kul!Landsort har fått en badkompis.
![]()
![]()
Riktigt snyggt! Sitter och lurar på att göra samma uppdatering på min landsort. Hur mycket kostar länken uppskattningsvis?Det här blev väl bra
En kraftig länk. Men precis som klockan bärs den förvånande bra.
![]()
![]()
![]()
Listpris som angavs till mig 6900kr.Riktigt snyggt! Sitter och lurar på att göra samma uppdatering på min landsort. Hur mycket kostar länken uppskattningsvis?
Denna kan tänkas lämna om någon är sugen, dra ett pm![]()
Trevlig Sjöö Sandström söndag![]()
SnyggtSolig Sjöö Sandström-söndag!
![]()
Tja.. trots gummiband och att det är ett märke jag inte varit så förtjust i så måste jag medge att @ERIKSON URHANDEL 100 årsjubileumsklocka är vansinnigt trevlig och sitter utmärkt på handleden![]()
Vi är supernöjda med hur resultatet blev och ännu mer roligt är att du är så nöjd
![]()
Grym klocka, hoppas någon här i tråden slår till på denDenna goding får alldeles för lite handledstid, den skulle behöva en ny handled att sitta på. PM vid intresse![]()
Verkligen grym klocka som förtjänar att bärasDenna goding får alldeles för lite handledstid, den skulle behöva en ny handled att sitta på. PM vid intresse![]()
Det är ju ändå lördag så då passar denHej!
Är ju en ganska lång tråd nu om SS, och kanske har det tagits upp någonstans men ni som har Royal Capital, hur är noggrannheten hos den? vad kan man räkna med för felmarginal +- sekunder per dygn?
Mvh Krister
StiligtDet är ju ändå lördag så då passar den
![]()
Önsketajm! Royal Steel Chronograph 42mm helguld. Gulguld då...Royal capital som annual ´23 vore något