• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fantastiskt inlägg, stort tack! Blev förvånad att enbart 76st klockor gjordes. Är det allt och inga fler kommer göras? Någon på forumet fick med länk tidigare än vad som finns att köpa för övriga. Gick det att beställa till?
Det gick bara att beställa klockan under 2022 så inga fler än 76 st kommer tillverkas. Länk var något vissa köpte till separat efter att ha hört att den gamla passade men inget som var en del av det som erbjöds i samband med beställning.
 
Landsort och fresh korthållare, tack @Sjöö Sandström

7079E0D5-2B91-41C7-A3E2-441F97B19FFF.jpeg
BF06D052-96CB-4DCA-9717-25CFF4216F5F.jpeg
4D93CA74-8F14-477E-978A-29CC2CE2E0DF.jpeg
 
Va tvungen att dra på blått gummi så det matchar den fina kepsen från @Sjöö Sandström stort tack 🙏🏻
image.jpg

Trevlig Sjöö Sandström söndag 🖤💛

Just det, jag måste höra av mig till Sjöö Sandström angående kepsen. Vann den med vit text så nästa tavlelbyte känns självklart. Det blir den blå och vita tavlan som kom till Volvo Ocean Race. Kommer bli en perfekt matchning :)

IMG_20230226_113923-01.jpeg
 
Chronoilink-tavla på Kaplans, men jösses vad han hänt? Ser ut som att man har målat över index med vit färg. Eller så är det bara märklig ljusåtergivning. Oavsett skulle jag begära en ny bild eller två om jag hade velat buda.


Skärmavbild 2023-02-26 kl. 20.16.40.png
 
Är väl inte omöjligt med internationell budgivare som inte vet att det inte är en 'issued'

Även om det vore någon sorts issued så har jag svårt att se hur internationella köpare skulle anse det vara så pass premium för den här prisnivån. Skillnad med T195 eller Lemania Viggen där det finns referensobjekt att gå på. Men den som köpte är garanterat nöjd och det är ju huvudsaken :)
 
Även om det vore någon sorts issued så har jag svårt att se hur internationella köpare skulle anse det vara så pass premium för den här prisnivån. Skillnad med T195 eller Lemania Viggen där det finns referensobjekt att gå på. Men den som köpte är garanterat nöjd och det är ju huvudsaken :)
Putin har köpt den för att kunna infiltrera SÄPO. o_O
 
Tillbaka
Topp