Vilket gummi, nya eller gamla?
Oj, bra fråga. Bifogar bilder.
EDIT: Inser nu att du kanske menade det svarta eller blå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilket gummi, nya eller gamla?
Så gamla, tyvärr hade jag sönder mitt i ett projekt med Swedish NightOj, bra fråga. Bifogar bilder.
![]()
![]()
Så gamla, tyvärr hade jag sönder mitt i ett projekt med Swedish Night![]()
Alltså det kan gå men det är inte bara gummi vi slutet som försvårade projektetÄr det helt omöjligt att få till passformen på gummit till Chronolink-boetten?
Hoppet leverAlltså det kan gå men det är inte bara gummi vi slutet som försvårade projektet
Ja verkligenHoppet lever![]()
Det matchar bättre än på bilden ovan där tavlan ser mörkare ut än bandet. Synd lite bättre på den här bilden
Jag vet inte färgmässigt, men 100-åringen har sunburst medan den här har en solid blå färg.
![]()
Jag tror att det blå gummibandet skulle bli riktigt bra till den grå tavlan. Finns som sagt att köpa även till andra modeller än den limiterade, men endast från @ERIKSON URHANDEL
![]()
Nu jäklar har jag bombat er, absolut inte med flitPerfekt matchning för båda tavlorna!
Jag tror att det blå gummibandet skulle bli riktigt bra till den grå tavlan. Finns som sagt att köpa även till andra modeller än den limiterade, men endast från @ERIKSON URHANDEL
![]()
Nu jäklar har jag bombat er, absolut inte med flit![]()
![]()
Snabb Photoshop
Vänligen,
Martin
Har tre kvarDen tål att bombasAlla slut nu eller finns det någon enstaka kvar?
Vart beställer du tavla & visare? Vet du vad det kostar till en WT41?Klockrent!Blir beställning av ny tavla och visare
![]()
Vart beställer du tavla & visare? Vet du vad det kostar till en WT41?![]()
Riktigt läckert..måste man införskaffa detta oxå![]()
Snabb Photoshop
Vänligen,
Martin
Kanske får skaffa ett blått och prova på min gråa WT ,på väg att sälja av den men värt att prova innan försäljning![]()
Snabb Photoshop
Vänligen,
Martin
Riktig vår/sommar/dinkaInviger nya Worldtimern (36mm) och således även min första Sjöö Sandström.
Fantastisk kvalitetskänsla i gummit.
So far so good
![]()
Verkligen.Riktig vår/sommar/dinka![]()
Mycket snyggt![]()
Snabb Photoshop
Vänligen,
Martin
RSC gör sig jättebra på läder.![]()
Testar på läderband idag.