Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Kul att du hittade en! Tror det räcker gott och väl med gummi och kanske nåt trevligt canvas som rotation. Med länken lär den väl bäras riktigt stortLetat bra batteridrivet och kul med en Sjöö Sandström igen. Gummit är kanon, likaså claspen. Butterfly med mikrojustering. Länk vill man väl ändå inte ha på den här
![]()
Tack! Ja, kraftigare läder ser bra ut också, OEM Canvas kan man ju försöka kolla in kanske? Länken ser ut som 22 hela vägen runt och med PCL så det får definitivt vara, iaf för närmare sju lakan.Grattis! Kul att du hittade en! Tror det räcker gott och väl med gummi och kanske nåt trevligt canvas som rotation. Med länken lär den väl bäras riktigt stort![]()
Grattis!Letat bra batteridrivet och kul med en Sjöö Sandström igen. Gummit är kanon, likaså claspen. Butterfly med mikrojustering. Länk vill man väl ändå inte ha på den här
![]()
Den där är den ultimata LandsortenGillar att köra denna på fredagar.
![]()
Hur gammal är den? Sådant borde väll gå på garanti?Blev ett byte från länk till gummi. Komfort dags.. Men en fråga till er andra med wt alternativ de andra modellerna som har glasring med målade siffror, är det vanligt att förlora färgen? Tycker man varit snäll mot klockan sedan den införskaffades men på något sätt har tolvan tappat färg.. tråkigt..![]()
2020 köpt ny. Har fått lite kärlek från skrivbord m.m men är nog den klocka jag varit snällast mot.Hur gammal är den? Sådant borde väll gå på garanti?
Jag har ett vagt minne av att fler i denna tråd har haft samma problem och fått hjälp av SS trots att garantin gått ut. Någon annan som kan konfirmera eller dementera?2020 köpt ny. Har fått lite kärlek från skrivbord m.m men är nog den klocka jag varit snällast mot.
Också sett det någon gång tidigare. Sjöö Sandström är ju kanon att ha och göra med och hjälper dig säkert, @Heinrich.a även om garantin gått utJag har ett vagt minne av att fler i denna tråd har haft samma problem och fått hjälp av SS trots att garantin gått ut. Någon annan som kan konfirmera eller dementera?
Helt klart den bästa SS-samlingen på KlocksnackAnvänder samtliga herrklockor regelbundet.
En så kallad håll käften-samlingAnvänder samtliga herrklockor regelbundet.
Man samlar på upplevelser! Och har du inte haft den pippigula så är valet givet.Kära trogna Sandströmmare, sedan ett tag tillbaka så gjorde jag mig av min SS samling, en efter en.
Just nu så kör jag enbart på min Garmin Marq2 Adventure, denna lämnar mycket sällan min arm men...
Jag längtar tillbaka, så nu är det dags igen.
Valet stod mellan en WT-41 eller en Skydiver.
Dock så föll valet på Skydiver då klockan mestadels kommer ligga och vänta på använding, smidighet att slippa fippla med tid och datum är avgörande.
Jag kan för mitt liv inte bestämma mig gällande vilken version.
Jag har tidigare ägt både den i stål samt den i svart.
Just nu ligger en KS-limited ute på forumet, denna är jag sugen på men vet inte om tavlan är för mycket.
Jag vill kunna slänga på mig klockan till vardags men även om jag skall ut och käka på lite finare ställe.
Tycke och smak är såklart viktigast, men har inte möjlighet att förvärva två exemplar i dagsläget.
![]()
![]()
![]()
Visst är den gula fräck och jag har själv funderat många gånger på att slå till..men hur länge kommer den vara fräck frågar jag mig. För min del skulle jag köra på stålvariantenKära trogna Sandströmmare, sedan ett tag tillbaka så gjorde jag mig av min SS samling, en efter en.
Just nu så kör jag enbart på min Garmin Marq2 Adventure, denna lämnar mycket sällan min arm men...
Jag längtar tillbaka, så nu är det dags igen.
Valet stod mellan en WT-41 eller en Skydiver.
Dock så föll valet på Skydiver då klockan mestadels kommer ligga och vänta på använding, smidighet att slippa fippla med tid och datum är avgörande.
Jag kan för mitt liv inte bestämma mig gällande vilken version.
Jag har tidigare ägt både den i stål samt den i svart.
Just nu ligger en KS-limited ute på forumet, denna är jag sugen på men vet inte om tavlan är för mycket.
Jag vill kunna slänga på mig klockan till vardags men även om jag skall ut och käka på lite finare ställe.
Tycke och smak är såklart viktigast, men har inte möjlighet att förvärva två exemplar i dagsläget.
![]()
![]()
![]()
ImponerandeAnvänder samtliga herrklockor regelbundet.
Snyggt fångatMkt glad för dagens inrop![]()
Blir kul att testa Royal Steel och gillar ju verkligen deras stensättning![]()
Tack! Ja jag gillar verkligen att den är så clean. Grus och diskret är en bra sleeper-komboSnyggt fångatden tavlan är riktigt läcker
Riktigt riktigt snygg.Mkt glad för dagens inrop![]()
Grattis! Hade tänkt buda mot dig, men glömde helt bort tiden strax innan det var dags. Hör av dig när du tröttnarMkt glad för dagens inrop![]()
Stort grattis, det var imponerande. Vill du i framtiden sälja av din Royal Capital silver med grå tavla så har du en köpareAnvänder samtliga herrklockor regelbundet.