Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltså svart Chronolink är så krispig..nästan så man blir sugen på en tillPassar på att önska alla i S&S tråden en trevlig påsk!
Håller helt med, exakt samma skäl som gör att jag gärna bär min RSC 36.SoS i solen. Jag har dissat SoS rätt länge. Men bekväm, enkel i stilen och lagom exklusiv. Överkomliga priser. Gillar denna skarpt.
Förbaskat skön kombo!Långfredagen räknas väl som söndag?
Snygg komboLångfredagen räknas väl som söndag?
Tack! Jag är nöjd med den.Förbaskat skön kombo!
Jag instämmer Blivit väldigt svag för tavlor som är koppar, salmon, brun/brons det sista.Snygg kombo
Grym bild! Det syns inte att den är 1dm tjockPassar på att önska alla i S&S tråden en trevlig påsk!
Familjen denna Sjöö Sandström söndag
Wow fantastiska samlingarFirar också med familjen idag. Glad söndag alla!
Otrolig "merch"Firar också med familjen idag. Glad söndag alla!
Snyggt
ImponerandeFirar också med familjen idag. Glad söndag alla!
20 mm bandbredd. Kan mäta ltl imorgon om jag kommer ihåg och ingen annan hinner före.Försökt finna denna info men inte hittat så kollar här. Vilka mått har UTC orc lugg till lugg? Och är det 20 eller 22mm bandbredd?