Pegis
Basic
Är mycket bättre på att köpa än att säljaStort grattis, det var imponerande. Vill du i framtiden sälja av din Royal Capital silver med grå tavla så har du en köpare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är mycket bättre på att köpa än att säljaStort grattis, det var imponerande. Vill du i framtiden sälja av din Royal Capital silver med grå tavla så har du en köpare
Jo, känner igen det där, vi är ett helt gäng här med den diagnosenÄr mycket bättre på att köpa än att sälja
Jo, känner igen det där, vi är ett helt gäng här med den diagnosen
Riktigt fin! Storlek?Mkt glad för dagens inrop
Blir kul att testa Royal Steel och gillar ju verkligen deras stensättning
37mm står det. Bör vara rätt optimalt på denna typ av urRiktigt fin! Storlek?
Haha det var ju turGrattis! Hade tänkt buda mot dig, men glömde helt bort tiden strax innan det var dags. Hör av dig när du tröttnar
Ruskigt vassApril=VÅÅÅR
Detta firas såklart med en riktig färgklick runt handleden. Trevlig helg på er!
GrattisLade till denna till samlingen idag. Som en OP Coral men typ 150k billigare.
Bra beskrivning. Bra val. Grattis!Lade till denna till samlingen idag. Som en OP Coral men typ 150k billigare.
Kalassnygg! Nu ångrar jag mig att jag inte gav dig en match om den (det var mig du bjöd över) Grus när det är som bäst, diskret men ändå där!Nu är nyförvärvet hemma. Snart 19 år gammal och jag tror den är NOS. LNOS iaf. Länken är okortad och hittar inte en hairline…
Men jag är glad att du inte gjorde detKalassnygg! Nu ångrar jag mig att jag inte gav dig en match om den (det var mig du bjöd över) Grus när det är som bäst, diskret men ändå där!
Ser fram emot många fina bilder på denMen jag är glad att du inte gjorde det
Precis det är så jag gillar grus bäst!
Ska förhoppningsvis få till några bilder vad det lider. Måste dock erkänna att jag nästan blir sugen att behålla den LNOS… Men jag vill nog snart bära denSer fram emot många fina bilder på den
Hojta den dagen flipparsjukan drabbar dig på den där
Grattis, vilken ”pärla”!Nu är nyförvärvet hemma. Snart 19 år gammal och jag tror den är NOS. LNOS iaf. Länken är okortad och hittar inte en hairline…
WOW! diamanter när de är som bäst! En sån vill jag haNu är nyförvärvet hemma. Snart 19 år gammal och jag tror den är NOS. LNOS iaf. Länken är okortad och hittar inte en hairline…
Tack!WOW! diamanter när de är som bäst! En sån vill jag ha