good.fidelity
Basic
Stilrent men ändå mer kul med de mer alternativa urtavlorna.
(Man orkar aldrig justera datum..)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Vissa av oss kan inte leva med att ha fel datum inställt...![]()
(Man orkar aldrig justera datum..)
Hehe. Lika jobbigt varje gång. Skall den sitta på hela dagen gör jag det.Vissa av oss kan inte leva med att ha fel datum inställt...
Härlig nyans på det där gummitGlad Sjöö Sandström Söndag kamrater.
Sista dagen på semestern!
![]()
I svart?Det är denna
![]()
Royal Steel Classic 41mm
Offering a timeless expression with a Swedish twist of elegance, Royal Steel Classic constitutes the very essence and foundation of Sjöö Sandström. The Automatic S1 was the first watch we made and the first wristwatch ever to be designed and manufactured in Sweden, premiering in 1993 with a...www.sjoosandstrom.com
I samband med KRONS 50 års jubileum 2016 tog KRONS tillsammans med Sjöö Sandström fram den gemensamt producerade Royal Black Copper, finns i 50 numrerade exemplar.I svart?
Tack för infoI samband med KRONS 50 års jubileum 2016 tog KRONS tillsammans med Sjöö Sandström fram den gemensamt producerade Royal Black Copper, finns i 50 numrerade exemplar.
Sorry. Missade att det var den du menade.I svart?
I samband med KRONS 50 års jubileum 2016 tog KRONS tillsammans med Sjöö Sandström fram den gemensamt producerade Royal Black Copper, finns i 50 numrerade exemplar.
![]()
Den är riktigt fin! Köpte en i samma utförande samt diamantbezel till frun och hon älskar den fortfarandeKom på att jag har ju helt glömt bort att göra ett inlägg här på KS! För ett par veckor sedan tog min kära sambo examen och jag gav henne en Sjöö Sandström royal steel classic 32mm med mop tavla. Har nog aldrig sett henne så glad för en present
Lite mindre stl, quartz, datum, 10 atm. Perfekt jobb/fritids klocka för henne. Väldigt nöjd med mitt val om jag får säga det själv. Tavlan är verkligen riktigt läcker på den. Såå, nu har min Sjöö fått en kompis. Alla nöjda och glada![]()
![]()
![]()
![]()
Åh den är riktigt lyxig. Lägg gärna upp någon bild på den!Den är riktigt fin! Köpte en i samma utförande samt diamantbezel till frun och hon älskar den fortfarande
Hej,
In och följ både Jari som simmar Stockholm - Helsingfors och vår precis påbörjade auktion gällande den Landsort D4 som han bär under hela äventyret. Alla pengar går till stiftelsen Baltic Waters och att hålla vikarna levande
Jari började den 10 juni att påbörja världens längsta simning utan följebåt från Stockholm till Helsingfors. Ett ca 37 dagar långt extremäventyr där han kommer att simma i genomsnitt 13,7 km dag. För att klara sin riktigt imponerande utmaning kommer han att behöva ta med sig en Alpackaraft med en totalvikt på 85 kg. Fullpackad med tält, avsaltningsanläggning, torrfoder för att täcka alla måltider, sim utrustning och annan viktig utrustning.
Jari bär vår nya Landsort 459m. En klocka väl anpassad till utmaningen detta innebär.
Läs mer här:
![]()
World´s longest unsupported swim
Jari will wear the blue execution of the new Landsort 459m throughout his whole adventure and we will with proud follow his journey. Jari will on 10th of June begin the world’s longest unsupported swim from Stockholm, Sweden 500 km to Helsinki, Finland. A 37 day long extreme adventure where he...www.sjoosandstrom.com
In och buda här: (Alla pengar skänker vi till Baltic Waters som jobbar för en mer levande östersjön)
Mekaniska klockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Mekaniska klockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Följ Jari och var han befinner sig här:
https://share.garmin.com/6EQMH
MVH
Sjöö Sandström
Grattis, den är riktigt fin!Slog till på min första SS idag, riktigt nöjd med denna!
Och i dina färger ocksåSlog till på min första SS idag, riktigt nöjd med denna!
Grattis till en helgrym dykareSlog till på min första SS idag, riktigt nöjd med denna!
Japp, klar fördel med dennaOch i dina färger också![]()
Tack, känns som det blir en hel del handledstid i sommar för denna!Grattis till en helgrym dykare![]()
Marinen eller bronsaren?Går det fortfarande att få tag i den limiterade landsorten?
Vacker =)Gör mitt premiärinlägg i denna tråd.
Skaffade skydivern för 1 vecka sedan och den har inte lämnat armen sedan dess.
Ikväll hjälper den mig att hålla koll på grillen med sina robusta funktioner!!
Bronsaren är valbar på sjöös hemsida så det skulle jag tro.Går det fortfarande att få tag i den limiterade landsorten?