Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coolt. Ta gärna en närbild där man ser LE emblemet. Endast sett SAR versionenMin första S&S i form av en LE Sjöfartsverket. Sitter bra, känns hyfsat lätt, skön och rejält byggd. Som en Volvo.
Riktigt cool dessutom. Canvas nästa!?
Ska jag absolut fixa! Detta är en av SAR-versionerna och finns väl enbart två kända ute i cirkulation. Totalt 58st tillverkade.Coolt. Ta gärna en närbild där man ser LE emblemet. Endast sett SAR versionen
Själv är jag ENORMT nöjd med min egen skydiver och håller helt med om bilreferensen, klockren referens för att vara lustig.
Pics.Coolt. Ta gärna en närbild där man ser LE emblemet. Endast sett SAR versionen
Själv är jag ENORMT nöjd med min egen skydiver och håller helt med om bilreferensen, klockren referens för att vara lustig.
Det är ganska lätt att göra självHej!
Någon som vet vad det kostar att byta batteri i en Chronolink?
Problemet löst! nu är det bara att köpa ett CR1620Det är ganska lätt att göra självom du har möjlighet
Bra där!!!Nu blev det kul igen! med nytt batteri.![]()
Snyggt!!!!Påfyllning i samlingen.
Var tvungen att testa med blått band..
![]()
![]()
Vad vill du veta?Funderar på en worldtimer, ni som har en redan hur upplever ni den?
Efter storstryk i padel får det bli en till kopp![]()
️ och ett nytt Natoband på WT
L
Riktigt läcker bild på en läcker pjäsEn grön oas i ett blått hav
![]()