• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Min första S&S i form av en LE Sjöfartsverket. Sitter bra, känns hyfsat lätt, skön och rejält byggd. Som en Volvo.
Riktigt cool dessutom. Canvas nästa!?
9FA6339A-2BEF-48A3-9E5A-0F7A14A78BF8.jpeg

Min första S&S i form av en LE Sjöfartsverket. Sitter bra, känns hyfsat lätt, skön och rejält byggd. Som en Volvo.
Riktigt cool dessutom. Canvas nästa!?
Coolt. Ta gärna en närbild där man ser LE emblemet. Endast sett SAR versionen

Själv är jag ENORMT nöjd med min egen skydiver och håller helt med om bilreferensen, klockren referens för att vara lustig.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    255.7 KB · Visningar: 17
Coolt. Ta gärna en närbild där man ser LE emblemet. Endast sett SAR versionen

Själv är jag ENORMT nöjd med min egen skydiver och håller helt med om bilreferensen, klockren referens för att vara lustig.
Ska jag absolut fixa! Detta är en av SAR-versionerna och finns väl enbart två kända ute i cirkulation. Totalt 58st tillverkade.
Jag gillar emblemet och skulle nu inte vela ha utan ;)
Haha kändes lite oundvikligt och referera till bilmärket.

Royal Capitals, går de fortfarande att få tag på? Hur ser marknaden för dessa ut? Minns att jag var helt kär i modellen för ett tag sedan men har liksom glömt av den klockan lite på sistone..

Tillbaka
Topp