Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så sugen på Royal Capital! Går gummit från worldtimer på den?Dagens SS samling
![]()
![]()
Vackert, jag har bara tvåDagens SS samling
![]()
![]()
Hej!
Har någon av er koll på/ erfarenhet av Sjöö Sandströms pre-ownedtjänst?
Hur ligger värderingarna i jämförelse med att säja privat till privatperson, alt till andra företag?
Värdechecken kan enbart lösas in hos dem vid köp. Har de klockor i lager, om inte hur lång är väntetiden?
Är nyfiken på att låta några klockor vandra vidare.
Dito!Glad Wft (worldtimer friday) på er
![]()
Jag tänkte detsamma när jag plockade fram min igår. Vitt eller grönt som matchar visaren hade varit grymt snyggt på den vita@Sjöö Sandström skulle ni inte kunna ordna ett vitt gummit till min wt36? Jag hade blivit fantastiskt glad då![]()
Ja precis. Väldigt somrigt nu när våren är runt knutenJag tänkte detsamma när jag plockade fram min igår. Vitt eller grönt som matchar visaren hade varit grymt snyggt på den vita![]()
Beställ direkt från @Sjöö SandströmHej.
Ni som har rsc. Har ni haft svårt att få till passform på länken? Vissa har behövt leta rätt på halvlänkar i efterhand? Hur?
M vh
Jasså. Så pass. Pm till den användaren?Beställ direkt från @Sjöö Sandström
Hur smidigt som helst.
Nog lättare om du mejlar.Jasså. Så pass. Pm till den användaren?![]()
Minns du vad de kostade?Beställ direkt från @Sjöö Sandström
Hur smidigt som helst.
Tror jag betalade 3-400 för en halvlänk. Kanske tre år sen.Minns du vad de kostade?
Före din tid?Ha en bra S&S Söndag
![]()
Nej, inte haft svårt. Saknar dock finjustering i låset, men det går väl inte med dolt lås.Hej.
Ni som har rsc. Har ni haft svårt att få till passform på länken? Vissa har behövt leta rätt på halvlänkar i efterhand? Hur?
M vh
Ja, helt plötsligt blev helgen en dag längreFöre din tid?![]()
Den tavlan går inte av för hackorHa en skön SS Söndag!
![]()