D..S..
Silver
Hmm tror du man kan be SS om ett blått gummi?Blå rsc är grym med gummi! Här bild på min gamla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hmm tror du man kan be SS om ett blått gummi?Blå rsc är grym med gummi! Här bild på min gamla
Bör inte detta passa? https://www.sjoosandstrom.com/acces...bber-with-stainless-steel-folding-buckle-41mmHmm tror du man kan be SS om ett blått gummi?
Som @Daedalus skriver, det blåa gummit går att köpaHmm tror du man kan be SS om ett blått gummi?
Hmm tror du man kan be SS om ett blått gummi?
Som @Daedalus skriver, det blåa gummit går att köpa
Visst fan. Det var ju synd. Men svart finnsDet blå gummit är till 41mm så det passar tyvärr inte på 36mm
I know! Ska maila dem och se vad de sägerVisst fan. Det var ju synd. Men svart finns
Är det där 36 eller 41?Fick äntligen tid att sizea min länk. Mycket trevlig klocka med 'rätt' diameter.
Har inte sett så många RSC med blå tavla när jag bläddrar igenom tråden, mindre populär modell?
Har någon nått tips på band om man skulle få för sig att byta bort länken?
Bild:
36Är det där 36 eller 41?
Både 36 & 41 har 20mm bandbredd så det borde kunna passaDet blå gummit är till 41mm så det passar tyvärr inte på 36mm
Verkar råda delade uppfattningar i tråden?!Både 36 & 41 har 20mm bandbredd så det borde kunna passa
Redigerad: FAKE NEWS från min sida.Verkar råda delade uppfattningar i tråden?!
Kan knäppa en bild på hur gummi till 41 ser ut mot 36 boett så fort frun kommer hem med rsc36:an.Verkar råda delade uppfattningar i tråden?!
Så är det. Olika långa bandhorn osv också. Det går säkert att tvinga på 41ans gummi på 36:an och tvärtom, men det finns två olika av en anledning.Det är olika diameter på boetterna, detta torde påverka passformen. Förmodligen därför det är olika.
Precis så. Bandet från 41an sluter inte tätt mot boetten (utöver någon millimeter mitt emellan bandhornen) på 36an.Det är olika diameter på boetterna, detta torde påverka passformen. Förmodligen därför det är olika.
Idag bär det av för jungfruresa till kontoret för mitt senaste förvärv. Så nöjd:
En till. Sista,jag lovar:
Ja det är den fan. Roligare än svart imho.Keep em coming! tycker den är helt otrolig
Jag ger migPrecis så. Bandet från 41an sluter inte tätt mot boetten (utöver någon millimeter mitt emellan bandhornen) på 36an.
Grattis! Knep du den på blocket som försvann ikväll?Nya klockan!
Gröna Landsort
TackGrattis! Knep du den på blocket som försvann ikväll?