Barricello
Guld
Tack broderDen tavlan går inte av för hackor![]()
![Relieved face :relieved: 😌](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60c.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack broderDen tavlan går inte av för hackor![]()
Riktigt stilig!Trevlig söndag i tråden. NWA - tack @Limeee för affären och pratstunden.
Nu blir det lunch, tar alltid av klockan när jag lagar mat.
![]()
Japp sett den även pratat med honom@Stenholm13
Har du sett den här?
Avslutad - Tudor Pelagos FXD MN / Sjöö Sandström Chronograph / Jean d’Eve Dual Time
Säljer tre klockor: 1. Tudor Pelagos FXD MN - 39k (SÅLD) 2. Sjöö Sandström Chronograph - 11,5k (SÅLD) 3. Jean d’Eve Dual Time - 1k (SÅLD) Mina omdömen: https://klocksnack.se/threads/limeee.123831/page-15 1. Tudor Pelagos FXD MN Funderar på att låta min grymma Tudor Pelagos FXD MN vandra...klocksnack.se
Ändå är den inte såldJapp sett den även pratat med honommen tack för upplysning
![]()
Riktigt bra pris! Blir nästan lite sugen själv@Stenholm13
Har du sett den här?
Avslutad - Tudor Pelagos FXD MN / Sjöö Sandström Chronograph / Jean d’Eve Dual Time
Säljer tre klockor: 1. Tudor Pelagos FXD MN - 39k (SÅLD) 2. Sjöö Sandström Chronograph - 11,5k (SÅLD) 3. Jean d’Eve Dual Time - 1k (SÅLD) Mina omdömen: https://klocksnack.se/threads/limeee.123831/page-15 1. Tudor Pelagos FXD MN Funderar på att låta min grymma Tudor Pelagos FXD MN vandra...klocksnack.se
JA!@Stenholm13 borde klippa den efter allt tjat![]()
Jag velade och den såldes igårJA!Han var faktiskt den första jag tänkte på när jag såg annonsen. Så ja, klipp till nu @Stenholm13!
Snygg! Skicka lite sol till Trysil, ganska dystert här. Trevlig Sjöö Sandström söndag på er!Njuter av nyförvärvet tillsammans med en espresso & snus. Solen skiner här i Norge och vill passa på att önska alla en glad påsk samt trevlig SSS!️
![]()
Tack!Snygg! Skicka lite sol till Trysil, ganska dystert här. Trevlig Sjöö Sandström söndag på er!
![]()
![]()
Inte en Leet, har haft en sådan. Trevlig pjäs!Mycket härliga bilder i tråden!
Är sugen på en Worldtimer Leet, någon som har en som är sugen på att sälja?![]()
Ja. Känner du dig osäker kan du tejpa baksidan av hornet innan. Men annars är det bara att pressa ned verktyget mellan horn och band och sen pressa undan lädret.Hur gör man för att enklast demontera originallädret på en RSC41? Hade gissat att det satt quick-release men icke. Tycker att bandet har en väldigt tight och fin passform.
Är det ”bara” att försöka trycka ihop lädret och mosa ner en Bergeon 6767-F? Känns som det är tufft att skapa plats liksom.
![]()
Jo, upptäckte häromdagen att klockan hade börjat forta sig från stabila +7/d till +15-16/d. Så jag tänkte att det skadar nog inte att avmagnetisera den, beställde hem en billig avmagnetiserare, följde instruktionerna, och voilá, nu går den +7/d igen.Trevlig SSS på er. Snart åker sommargummit på!![]()
Blå rsc är grym med gummi! Här bild på min gamlaFick äntligen tid att sizea min länk. Mycket trevlig klocka med 'rätt' diameter.
Har inte sett så många RSC med blå tavla när jag bläddrar igenom tråden, mindre populär modell?
Har någon nått tips på band om man skulle få för sig att byta bort länken?
Bild:![]()