Nice! 5 timmar plus eller 7 timmar minus? New York eller Thailand? (Jag är kass på tidszoner )Mellanlandat. 24-tim visaren (dold) ställd på hemmatid, 12-tim visaren på destinationen. 11 timmars flygning kvar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice! 5 timmar plus eller 7 timmar minus? New York eller Thailand? (Jag är kass på tidszoner )Mellanlandat. 24-tim visaren (dold) ställd på hemmatid, 12-tim visaren på destinationen. 11 timmars flygning kvar.
Det är juh bara den vad snygg den där ärTungsten torsdag!
Snyggt med svart tavla och diamanter!Tänker hälla upp en Hernö GT nu.,
Jag hjälpte en kompis att sätta en meshlänk på sin RSC41 med vit tavla, riktigt fräscht.S&S Söndag
Mitt Mesh är från WatchWear (https://watchwear.se/produkt-kategori/klockband/meshlankar/milanese/), tycker det funkar perfekt.Jag hjälpte en kompis att sätta en meshlänk på sin RSC41 med vit tavla, riktigt fräscht.
Länken var nån lågpris från WatchWear. Den blir väldigt tjock över låset då länken liksom ligger dubbelt rätt lång bit.
Då uppstår frågan. Finns det aftermarket mesh av lite bättre kvalitet och som eventuellt är smidigare över låset? Var finner man det?
Staib gör riktigt fina. 2792 funkar bra på både dressade och mer sportiga klockor.Jag hjälpte en kompis att sätta en meshlänk på sin RSC41 med vit tavla, riktigt fräscht.
Länken var nån lågpris från WatchWear. Den blir väldigt tjock över låset då länken liksom ligger dubbelt rätt lång bit.
Då uppstår frågan. Finns det aftermarket mesh av lite bättre kvalitet och som eventuellt är smidigare över låset? Var finner man det?
Hur ser dom ut vid låset/justering? Blir det liksom överlapp och därmed dubbla tjockleken?Staib gör riktigt fina. 2792 funkar bra på både dressade och mer sportiga klockor.
Så jäkla trevlig tavla. Hur ska du kunna leva ett normalt liv utan en sån söting?Lämnar nu min fina för vidare äventyr, om intresse i modertråden finnes
Den vi satte dit. Fin o trevlig på många sätt. Men bäraren hade gärna velat slippa överlappet som blir.Mitt Mesh är från WatchWear (https://watchwear.se/produkt-kategori/klockband/meshlankar/milanese/), tycker det funkar perfekt.
Kommer va tufft närmsta tiden.. Men tiden läker alla sår. Kommer tillbaka till tråden framöver, med nya familjemedlemmar. Varför inte med nya Royal CapitalSå jäkla trevlig tavla. Hur ska du kunna leva ett normalt liv utan en sån söting?
Den finns att köpa med ett par olika låsvarianter. Jag har bara haft "butterfly".Hur ser dom ut vid låset/justering? Blir det liksom överlapp och därmed dubbla tjockleken?
Brasilien.Nice! 5 timmar plus eller 7 timmar minus? New York eller Thailand? (Jag är kass på tidszoner )
4500-5000 nånstans.Ja har verkligen noll koll, men va kostar en service ungefär på en sjöö sandström rsc?
Förstår att det kan variera men ett spann?
Jag har inte riktigt hängt med på allt här i tråden. Hur har det gått, har det blivit någon SS? @Stenholm13Jaha! Tack
Hehe, inte än, suger lite på en ev, men får se ingen stressJag har inte riktigt hängt med på allt här i tråden. Hur har det gått, har det blivit någon SS? @Stenholm13