Det är ju bara glaset och låset som är utöver vad som görs vid standardservice.Varför byte av så många delar?
Olycka eller vatten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju bara glaset och låset som är utöver vad som görs vid standardservice.Varför byte av så många delar?
Olycka eller vatten?
Glaset hade kass coating och låset var slitet.Det är ju bara glaset och låset som är utöver vad som görs vid standardservice.
Tack för din input, vad anser du vara ett motiverat pris om man får vara nyfiken?Vet inte riktigt varför det inte är någon rusning till Pippi-klockorna.
Jag har en RSC41 sedan länge och är mycket nöjd med den och tavlan på Pippi i riktigt cool, dock inte cool nog att köpa en ny likadan klocka. Men det finns verkligen inget fel att hitta på modellen så om du hittar en till ett motiverat pris är det bara att köra i min mening
En standard RSC ligger väl omkring 12-17kkr +/- 2kkr beroende på skick och ålder vill jag minnas. I det övre spannet av det eller strax över är väl rimligt eftersom det är en limitierad version och den är mest troligt i nyskickTack för din input, vad anser du vara ett motiverat pris om man får vara nyfiken?
SnyggtVilken klocka! Nu är jag redo för sommar
Vänligen,
Martin
Tänk om @Sjöö Sandström skulle tillverka en länk i brons till den där. Det vore någotLite Java och brons livar upp i ruskvädret.
Det hade varit nåt detTänk om @Sjöö Sandström skulle tillverka en länk i brons till den där. Det vore något
Välkommen in i värmen! UTC Extreme var min första kärlek också. Den finns fortfarande kvar i samlingenPrecis köpt min första Sjöö Sandström och måste säga att efter ca en vecka är jag otroligt nöjd. Äkta kärlek
Riktigt cool är den! Får hoppas att någon klocknörd jobbar på ubåt och kan visa bilderNya Royal Steel Subtimer - gillar urtavlan med den diskreta kartan!