• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Äntligen är man med en Sjöö på armen igen. Första gången jag testar Chronolinken, tycker verkligen att den lever upp till hypen.

Nu börjar jakten efter en länk bara 😊
Om jag har förstått rätt så behöver man speciella Chronolink-endlinks om man ska kunna använda andra 20mm Sjöö-länkar?
IMG_3083.jpeg

Den första batchen har positiv skärm. dsv vit bakgrund med svarta siffror. Sen gjordes det väl ett antal helt i stål, ett mindre antal med svarta knappar och ett mindre antal helsvarta. Minns inte hur många av varje det gjordes men sammanlagt var det väl 2 eller 300 exemplar. Vilket nummer har din?

Den första batchen har positiv skärm. dsv vit bakgrund med svarta siffror. Sen gjordes det väl ett antal helt i stål, ett mindre antal med svarta knappar och ett mindre antal helsvarta. Minns inte hur många av varje det gjordes men sammanlagt var det väl 2 eller 300 exemplar. Vilket nummer har din?
Svårt att se när velorbandet är på serienr två första är 59 sen en 8 ellr G

Äntligen är man med en Sjöö på armen igen. Första gången jag testar Chronolinken, tycker verkligen att den lever upp till hypen.

Nu börjar jakten efter en länk bara 😊
Om jag har förstått rätt så behöver man speciella Chronolink-endlinks om man ska kunna använda andra 20mm Sjöö-länkar?
IMG_3083.jpeg

Härligt att få känna ren lycka med en Chronolink på armen🤩

Tillbaka
Topp