Skön Sjöö Sandström-söndag! Pad thai står på menyn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har själv bägge så vet känslanFaktiskt hade det varit det ultimata.
Hos SS själva på Ringvägen. Dom föredrar dock att man hör av sig i förväg, så bara dra iväg ett mejl och säg vad du är intresserad av och ungefär när du tänkt dyka upp.Fråga afficionados;
Sugen på prova, inför möjligt köp, en SS chronograph och worldtimer.
Bästa stället för detta i Stockholm söderort eller Södermalm?
Mvh
Vad är det för länk? Har införskaffat en rsc 36:a men som väntat lite problem få länken sitta perfekt så kollar alternativ. Har en champagnetavla så inte helt lätt matcha med läder heller...Ha en Skön Sjöö Sandström Söndag!
Har också svårt för idén men å andra sidan tycker jag det blev oväntat snyggt just på dennaVar också kluven, men kunde inte riktigt komma på varför innan du kom in och nailade min känsla! Tycker att det var kul och väldigt otippat med en handmålad tavla, men det är något med att den sitter på en toolig dykare.
Jäkligt cool den där! Men hur funkar det med armbandet, är det fastskruvat eller?Sjöö Sandström Söndag!
Bästa gummibandJäkligt cool den där! Men hur funkar det med armbandet, är det fastskruvat eller?
Det där är en riktigt kul variation!Trevlig sen SS söndag
2950kr. Jag köper gärna din svarta tavla om du bytarockså intressant.
Vet någon annars vad SS ta
Är det en annual men ljuset som gör att det ser ut som en svart DLC-boett? För mig ser det ut som en grym moddJa det är det extra band som följer med denna annual edition, blir väl lite mindre somrig
Jag är rädd för att det är ljuset!Är det en annual men ljuset som gör att det ser ut som en svart DLC-boett? För mig ser det ut som en grym modd
Tackar! Kommer kontakta SS och göra bytet. Pingar till dig sen gällande den svarta tavlan.2950kr. Jag köper gärna din svarta tavla om du bytar