Stenholm13
Silver
Tänk om ss hade gjort en dykare med grund i chronon, liknande case men med dykbezel och inte chono, det hade varit något
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänk om ss hade gjort en dykare med grund i chronon, liknande case men med dykbezel och inte chono, det hade varit något
Vilken variant på chrono har du??Lite lite lite sugen på att sälja min chrono och skaffa en world timer.. den känns lite mer ”toolig” vilket ja gillar
Den börjar se ut som den ska med andra ord!I väntan på klippning. WT:n har börjat få sina märken i bezeln, klockan har fått mycket handledstid under året.![]()
Detsamma @RicVin hoppas ni trivs med den.
Landsort eller utc orcVad kommer bli nr. 3 i samlingen?
Skön Sjöö Sandström söndag & God Jul till er!
![]()
#Anndreas
Fint!Vad kommer bli nr. 3 i samlingen?
![]()
#Anndreas
Saknar worldtimer. Funderar på att släppa min Landsort om intresse finnsVad kommer bli nr. 3 i samlingen?
![]()
#Anndreas
Landsort eller utc orc![]()
En grön Landsort finns i tankarna. Men ska försöka hålla mig några månader in på nästa årSaknar worldtimer. Funderar på att släppa min Landsort om intresse finns
Den är riktigt bra, men kliet i fingrarna tar aldrig slut. Hojta till baraEn grön Landsort finns i tankarna. Men ska försöka hålla mig några månader in på nästa år
#Andreas
Ser ut som en fantastiskt fin tröja
Kul! Spännande att höra hur du uppfattar size kontra dina läxor chronisar när du växlar.Var skall man ta en paketöppning om inte här. Blev ett byte till en Landsort..![]()
![]()
![]()
![]()
Har haft 2 landsort innan så vet vad jag ger mig in påKul! Spännande att höra hur du uppfattar size kontra dina läxor chronisar när du växlar.
Var skall man ta en paketöppning om inte här. Blev ett byte till en Landsort..![]()
![]()
![]()
![]()
Vad är det för skillnad på de två? Finns det fler varianter av de svarta/gröna/blå?Gamla eller nya