TackSå jäkla fin alltså!! Blir nog en blå Landsort som sommarklocka till sommaren…
Det blir perfekt sommar klocka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackSå jäkla fin alltså!! Blir nog en blå Landsort som sommarklocka till sommaren…
Har någon testat o kanske t.o.m har bild på royal steel chronograph 35,5 på herr handled?
Jag är såld på mindre klockor till mig själv, har både RSC36 och WT36 och dom sitter perfekt. Är detta samma case?
Hade gärna haft en kronograf men dom brukar bli sjukt stora på mig. Men denna kanske är väldigt feminin? Vet att det är kvarts men det är jag ok med för priset.
Snygg jag har ett extra blått gummi om du är intresseradIdag fick jag min nya Landsort. Ganska nöjd med den på stållänk. Men ska nog köpa en i gummi snart också.
Exakt en sån som jag letar efter, fantastiskt fin klockaSjöö Sandström-söndag. Arkivbild idag. Vit WT var riktigt nice
Det är jag absolut intresserad av.Snygg jag har ett extra blått gummi om du är intresserad
Helt klart intressant! Men jag bor i norge så vet inte hur lätt det blir att ordna.Snygg jag har ett extra blått gummi om du är intresserad
Skicka?Det är jag absolut intresserad av.
Helt klart intressant! Men jag bor i norge så vet inte hur lätt det blir att ordna.
Jajo såklart, men Norge är inte med i EU så det kommer bli moms och tull på detSkicka?
Jag fattar, fundera på sakenJajo såklart, men Norge är inte med i EU så det kommer bli moms och tull på det
En blev såld för 18600:- plus 20% avgift, i december hos Kaplans auktion (totalt 22320kr)Vad får man räkna med att betala för en annual edition 2023 begagnad i bra skick idag?
Tack. Kliar lite, tycker den är fantastisk fin. Speciellt på svart gummiband.En blev såld för 18600:- plus 20% avgift, i december hos Kaplans auktion (totalt 22320kr)
Så 19k-20k är rimligt tror jag
Absolut!Tack. Kliar lite, tycker den är fantastisk fin. Speciellt på svart gummiband.
Även annual edition 2021 är sjukt snyggTack. Kliar lite, tycker den är fantastisk fin. Speciellt på svart gummiband.
Jajo såklart, men Norge är inte med i EU så det kommer bli moms och tull på det
Jag fattar, fundera på saken
Jag sålde min här för 19 som var i nyskick. Såg att den fanns med -25% rabatt här förut, kanske de är flexibla att ge det igen… värt att prova om du inte hittar en beg.Tack. Kliar lite, tycker den är fantastisk fin. Speciellt på svart gummiband.
Polare som lägger bud säkert.Begagnad rs chrono på tradera, 4 dagsr kvar och uppe i 19k 84 bud, är inte det lite märkligt? Den går ju att köp helt sprojlans för 25k nu?
Sprojlans ny? Finns ju inte längre kvar i sortimentet...är ju bara damklocka på 35,5mm som finns. Chronograph 42 mm gick en bra bit över 40k vid ny om jag inte missminner mig?Begagnad rs chrono på tradera, 4 dagsr kvar och uppe i 19k 84 bud, är inte det lite märkligt? Den går ju att köp helt sprojlans för 25k nu?
Careofcarl säljer för 25kSprojlans ny? Finns ju inte längre kvar i sortimentet...är ju bara damklocka på 35,5mm som finns. Chronograph 42 mm gick en bra bit över 40k vid ny om jag inte missminner mig?
Nymans säljer för 25 ocksåSprojlans ny? Finns ju inte längre kvar i sortimentet...är ju bara damklocka på 35,5mm som finns. Chronograph 42 mm gick en bra bit över 40k vid ny om jag inte missminner mig?
Du får gärna visa var de säljer nya för 25, då skulle jag slagit till direkt. Möjligtvis någon pre-ownedNymans säljer för 25 också
Jag hade en med champagnetavlan tidigare som jag kan sakna emellanåt, champagnetavlan är oerhört braMin favorit, alla kategorier.
Men lite sugen på en royal steel classic med ljus tavla
Kryper tillbaka i min håla du har rätt och jag fel!Du får gärna visa var de säljer nya för 25, då skulle jag slagit till direkt. Möjligtvis någon pre-owned
Ja den är fin, ja gillr dock både den större och den mindre variantenJag hade en med champagnetavlan tidigare som jag kan sakna emellanåt, champagnetavlan är oerhört bra