• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Har någon testat o kanske t.o.m har bild på royal steel chronograph 35,5 på herr handled?

Jag är såld på mindre klockor till mig själv, har både RSC36 och WT36 och dom sitter perfekt. Är detta samma case?

Hade gärna haft en kronograf men dom brukar bli sjukt stora på mig. Men denna kanske är väldigt feminin? Vet att det är kvarts men det är jag ok med för priset.

Jag är väldigt intresserad av detta också om någon sitter på info! Är i samma situation och lite sugen på en nättare chrono.

Idag fick jag min nya Landsort. Ganska nöjd med den på stållänk. Men ska nog köpa en i gummi snart också.
20250118-8W2A8888.jpeg

Någon mer än jag som reagerat på deras kampanj för UTC Extreme, från Sarek? Snygga bilder, men inga då klockan är på armen. Av goda skäl såklart, då det aldrig skulle falla åtminstone mig in att köra med metall runt handleden i sådana vinterförhållanden ^^ Men snygga bilder!

1737277355437.png

Tack. Kliar lite, tycker den är fantastisk fin. Speciellt på svart gummiband.
Jag sålde min här för 19 som var i nyskick. Såg att den fanns med -25% rabatt här förut, kanske de är flexibla att ge det igen… värt att prova om du inte hittar en beg.

Begagnad rs chrono på tradera, 4 dagsr kvar och uppe i 19k 84 bud, är inte det lite märkligt? Den går ju att köp helt sprojlans för 25k nu?

Begagnad rs chrono på tradera, 4 dagsr kvar och uppe i 19k 84 bud, är inte det lite märkligt? Den går ju att köp helt sprojlans för 25k nu?
Sprojlans ny? Finns ju inte längre kvar i sortimentet...är ju bara damklocka på 35,5mm som finns. Chronograph 42 mm gick en bra bit över 40k vid ny om jag inte missminner mig?

Tillbaka
Topp