• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

I väntan på klippning. WT:n har börjat få sina märken i bezeln, klockan har fått mycket handledstid under året.
1000007026.jpg

Gör inte dom där rundade kanterna stt klockan blir så djävulskt ful på andra armband än länken och gummit? Typ eftermarknads armband

Bilagor

• IMG_3670.jpeg
    IMG_3670.jpeg
    50.1 KB · Visningar: 6
Vad är det för skillnad på de två? Finns det fler varianter av de svarta/gröna/blå?
Ser ut som en nya då den har en plexiglasring jämflört med de gamla som hade metall

De gamla fanns i svart, vit GMT eller Tungsten (grå/grå) vill jag minnas. @nikkeVII har väl en du kan visa upp? :)

Den nya finns också i limiterade versioner med Brons eller målad tavla och metallring samt några specialutgåvor till militära och marina enheter
Skärmavbild 2025-01-03 kl. 12.33.43.png

Ser ut som en nya då den har en plexiglasring jämflört med de gamla som hade metall

De gamla fanns i svart, vit GMT eller Tungsten (grå/grå) vill jag minnas. @nikkeVII har väl en du kan visa upp? :)

Den nya finns också i limiterade versioner med Brons eller målad tavla och metallring samt några specialutgåvor till militära och marina enheter
Skärmavbild 2025-01-03 kl. 12.33.43.png
Ja den svarta har jag inte men tungsten och vit worldtimer i den gamla versionen, sen är dom ju större också

Tillbaka
Topp