Danielhultberg
Basic
Fantastiskt bra vetandeNu när du sitter på en Gmt så passa på att läs den här trådenhttps://klocksnack.se/posts/2088073/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastiskt bra vetandeNu när du sitter på en Gmt så passa på att läs den här trådenhttps://klocksnack.se/posts/2088073/
Saknar min så oerhört grovt nu när jag såg dina bilder! Kärlek!!Gick med här i gruppen för ett par veckor sedan när jag skulle köpa min första "riktiga" klocka. Började med att jag var sugen på en Aquaracer, men det var kärlek vid första ögonkastet när jag såg denna skönhet live.. Royal Steele...
Får man fråga om du bytte bandet själv eller fick du professionell hjälp? ☺Nytt band och lås till EXT PRO:n
![]()
![]()
![]()
Du ska väl inte sälja av din hoppas jagUndrar vad ett rimligt pris är för en Chronolink med cosc-verk, full-set och 12 tavlor![]()
Philip på eriksons bytte det i samband med köpetFår man fråga om du bytte bandet själv eller fick du professionell hjälp? ☺
@Clark Kent din chronolink är ju en gigantisk del av vår lilla svensk/schweiziska tråd
Ingen som har en Royal Steel i koppar att dela lite bilder på? Grymt sugen på en sån!
@TiE har lag upp några bilder tidigare i denna tråd. Tycke jag såg något om 30% rabatt på den hos Nymans denna helg.....???
Själv har jag en koppartavla till min Tonneau, men har inte monterat den ännu.![]()
Nytt band och lås till EXT PRO:n
![]()
![]()
![]()
Ja det blev som en helt ny klocka. Supernöjd med det nya bandetDet där såg galet bra ut! Stenhård klocka indeed.
Lite repris på några bilder
![]()
![]()
![]()
![]()
De hade black friday på Krons. Några bilder finns på deras hemsida och Instagram. Där ser man Black Copper, så något hade de på den. Hur mycket vet jag inte. Dessutom vet jag inte heller om de körde priserna över helgen. Nu lär det väl vara slut i alla fall.
Om du mot all förmodan skulle få för dig att sälja så är jag intresserad av din mörkblåa tavla.Undrar vad ett rimligt pris är för en Chronolink med cosc-verk, full-set och 12 tavlor![]()
30% på Black Copper hade dem, vet dock inte om de körde priserna enbart på fredagen eller hela helgen.Lite repris på några bilder
![]()
![]()
![]()
![]()
De hade black friday på Krons. Några bilder finns på deras hemsida och Instagram. Där ser man Black Copper, så något hade de på den. Hur mycket vet jag inte. Dessutom vet jag inte heller om de körde priserna över helgen. Nu lär det väl vara slut i alla fall.
Så är det säkert. Har de en gång varit beredda att sälja med den rabatten så bör de kunna göra det igen.Tycker att Black Copper är riktigt bra bakifrån också. Så snyggt med den svarta rotorn.
Kan säkert vara så att det är slut på BF-priserna, men jag skulle tro att om man verkligen är intresserad och ringer när de öppnar så kanske man kan få till samma pris. Värt att fråga i alla fall...kostar ingenting.
Hoppas du behåller den! (Trots att du vet att jag är avis på den...Jag skulle helst vilja undvika det, men har fått ett bra erbjudande för en vintageklocka som jag Verkligen vill ha. Sen så är det själva samlandet av tavlor som har varit det roligaste, men nu är det trögt plus att det har varit lite dålig återkoppling från Ringvägen ett par gånger så har tappat lite sug. Men med största sannolikhet så kommer den stanna. Tror dessutom att jag inte får så mycket för den som jag skulle vilja...klart begränsad köpgrupp.
Nej! Du får inte sälja. Ring banken och se om du kan låna dom där 25 000kr som du får för din Chronolink.Jag skulle helst vilja undvika det, men har fått ett bra erbjudande för en vintageklocka som jag Verkligen vill ha. Sen så är det själva samlandet av tavlor som har varit det roligaste, men nu är det trögt plus att det har varit lite dålig återkoppling från Ringvägen ett par gånger så har tappat lite sug. Men med största sannolikhet så kommer den stanna. Tror dessutom att jag inte får så mycket för den som jag skulle vilja...klart begränsad köpgrupp.
Go kväll kamrater..
Är det någon som har sett en Royal Capital i guld på den begagnade marknaden? Om ja; hur mycket gick den för då?
I hur många exemplar tillverkades den?
Oj var det inte mer än 30st, blev lite chokad faktiskt. Trodde iaf 100st minst...Det gjordes 30st men har tyvärr ingen aning om begpris...
Gick tydligen en nyligen för över 200 000kr men mins inte vart det var. Ss ska göra 30 nya och dom kommer att vara lite dyrare än förut men ring och sätt upp dig på listan. Det har jag gjortVad hade ni kunnat tänka sig betala för en guld capital i bra skick?
Gick tydligen en nyligen för över 200 000kr men mins inte vart det var. Ss ska göra 30 nya och dom kommer att vara lite dyrare än förut men ring och sätt upp dig på listan. Det har jag gjort
Oj, svår fråga!Vad hade ni kunnat tänka sig betala för en guld capital i bra skick?
Mellan tummen och pekfingret, vad tror du den nya kommer landa på för listpriset?Gick tydligen en nyligen för över 200 000kr men mins inte vart det var. Ss ska göra 30 nya och dom kommer att vara lite dyrare än förut men ring och sätt upp dig på listan. Det har jag gjort
Samma här , har inte kapitalet. Men är sjukt sugen på den.Oj, svår fråga!
Eftersom jag inte har kapitalet så kommer frågan nog aldrig bli aktuell (tyvärr). Jag är inte ens säker på vad försäljningspriset när den släpptes? Har någon vag aning om att jag hört runt 140’ men det kan vara helt fel....
Har du chans att lägga beslag på en???Samma här , har inte kapitalet. Men är sjukt sugen på den.
Nä, tänk om det vore så välHar du chans att lägga beslag på en???