• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt band och lås till EXT PRO:n :)
AC673C98-C14D-4921-8BE7-68FFD334E260.jpeg
94149334-35D4-4549-967B-0A7190EECC1A.jpeg
615F746F-AE9D-4A8D-91BF-8D05DD5D749E.jpeg
Får man fråga om du bytte bandet själv eller fick du professionell hjälp? ☺
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
@Clark Kent din chronolink är ju en gigantisk del av vår lilla svensk/schweiziska tråd

Jag skulle helst vilja undvika det, men har fått ett bra erbjudande för en vintageklocka som jag Verkligen vill ha. Sen så är det själva samlandet av tavlor som har varit det roligaste, men nu är det trögt plus att det har varit lite dålig återkoppling från Ringvägen ett par gånger så har tappat lite sug. Men med största sannolikhet så kommer den stanna. Tror dessutom att jag inte får så mycket för den som jag skulle vilja...klart begränsad köpgrupp.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Ingen som har en Royal Steel i koppar att dela lite bilder på? Grymt sugen på en sån!

@TiE har lag upp några bilder tidigare i denna tråd. Tycke jag såg något om 30% rabatt på den hos Nymans denna helg.....???
Själv har jag en koppartavla till min Tonneau, men har inte monterat den ännu.
A4C784FB-0DF6-437B-87D7-D48760632D74.jpeg

Lite repris på några bilder
011.JPG

037.JPG


010.JPG

097.JPG

De hade black friday på Krons. Några bilder finns på deras hemsida och Instagram. Där ser man Black Copper, så något hade de på den. Hur mycket vet jag inte. Dessutom vet jag inte heller om de körde priserna över helgen. Nu lär det väl vara slut i alla fall.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Lite repris på några bilder
011.JPG

037.JPG


010.JPG

097.JPG

De hade black friday på Krons. Några bilder finns på deras hemsida och Instagram. Där ser man Black Copper, så något hade de på den. Hur mycket vet jag inte. Dessutom vet jag inte heller om de körde priserna över helgen. Nu lär det väl vara slut i alla fall.

Tycker att Black Copper är riktigt bra bakifrån också. Så snyggt med den svarta rotorn.
Kan säkert vara så att det är slut på BF-priserna, men jag skulle tro att om man verkligen är intresserad och ringer när de öppnar så kanske man kan få till samma pris. Värt att fråga i alla fall...kostar ingenting.
 

Oscar900218

Cartier
Lite repris på några bilder
011.JPG

037.JPG


010.JPG

097.JPG

De hade black friday på Krons. Några bilder finns på deras hemsida och Instagram. Där ser man Black Copper, så något hade de på den. Hur mycket vet jag inte. Dessutom vet jag inte heller om de körde priserna över helgen. Nu lär det väl vara slut i alla fall.
30% på Black Copper hade dem, vet dock inte om de körde priserna enbart på fredagen eller hela helgen.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Tycker att Black Copper är riktigt bra bakifrån också. Så snyggt med den svarta rotorn.
Kan säkert vara så att det är slut på BF-priserna, men jag skulle tro att om man verkligen är intresserad och ringer när de öppnar så kanske man kan få till samma pris. Värt att fråga i alla fall...kostar ingenting.
Så är det säkert. Har de en gång varit beredda att sälja med den rabatten så bör de kunna göra det igen.
 

Hawk100

Rolex
Jag skulle helst vilja undvika det, men har fått ett bra erbjudande för en vintageklocka som jag Verkligen vill ha. Sen så är det själva samlandet av tavlor som har varit det roligaste, men nu är det trögt plus att det har varit lite dålig återkoppling från Ringvägen ett par gånger så har tappat lite sug. Men med största sannolikhet så kommer den stanna. Tror dessutom att jag inte får så mycket för den som jag skulle vilja...klart begränsad köpgrupp.
Hoppas du behåller den! (Trots att du vet att jag är avis på den... ;))
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Jag skulle helst vilja undvika det, men har fått ett bra erbjudande för en vintageklocka som jag Verkligen vill ha. Sen så är det själva samlandet av tavlor som har varit det roligaste, men nu är det trögt plus att det har varit lite dålig återkoppling från Ringvägen ett par gånger så har tappat lite sug. Men med största sannolikhet så kommer den stanna. Tror dessutom att jag inte får så mycket för den som jag skulle vilja...klart begränsad köpgrupp.
Nej! Du får inte sälja. Ring banken och se om du kan låna dom där 25 000kr som du får för din Chronolink.
Sälj inte!
 

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Go kväll kamrater..

Är det någon som har sett en Royal Capital i guld på den begagnade marknaden? Om ja; hur mycket gick den för då?
I hur många exemplar tillverkades den?
 

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Oj, svår fråga!
Eftersom jag inte har kapitalet så kommer frågan nog aldrig bli aktuell (tyvärr). Jag är inte ens säker på vad försäljningspriset när den släpptes? Har någon vag aning om att jag hört runt 140’ men det kan vara helt fel....
Samma här , har inte kapitalet. Men är sjukt sugen på den.
 
Topp