OscarSvensson123
Basic
Jag tycker nog att den gör sig allra bäst på länk! I alla fall den vita. Med det sagt menar jag att den inte gör bort sig på gummi, men med länken flyger den en nivå tillLänk på igen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker nog att den gör sig allra bäst på länk! I alla fall den vita. Med det sagt menar jag att den inte gör bort sig på gummi, men med länken flyger den en nivå tillLänk på igen![]()
Jag tycker faktiskt att den vita är bäst på gummi då det vita poppar mer. Men länken är också svinbraJag tycker nog att den gör sig allra bäst på länk! I alla fall den vita. Med det sagt menar jag att den inte gör bort sig på gummi, men med länken flyger den en nivå till![]()
Tror aldrig jag har sett WT på något annat band än länken eller originalgummit.Jag tycker faktiskt att den vita är bäst på gummi då det vita poppar mer. Men länken är också svinbra![]()
Tror aldrig jag har sett WT på något annat band än länken eller originalgummit.
Har någon en bild där den har provat något annat ?
Kul! Du får gärna visa bild sen när det är påGrym på nato ju! Ska prova grönt på min sen![]()
Det ska jag!Kul! Du får gärna visa bild sen när det är på
Kan tänka mig att många kör på originalgummit och länken för att dom är så pass bra. Jag har däremot aldrig trivts speciellt bra med gummibandet då det är lite omedgörligt styvt men jag tycker det är snyggt.
Länken trivs jag bra med nu efter att ha tagit bort en hel länkbit och satt dit två halvbitar istället. Fick en extra halvbit med vid köpet utifrån önskemål.
Men länken är däremot jäkligt trixig att knäppa upp och jag behöver nog träna upp tekniken där. Någon mer som tycker det är lite klurigt ?![]()
Jag tycker att första spännet är ganska smidigt att få upp. Men däremot andra låset hade jag oerhört svårt för. Men jag ”viker” hela länken utifrån så att säga så öppnas det lätt. Vågar dock inte gå i god För att det är korrekt eller om det skapar onödigt slitage.Kul! Du får gärna visa bild sen när det är på
Kan tänka mig att många kör på originalgummit och länken för att dom är så pass bra. Jag har däremot aldrig trivts speciellt bra med gummibandet då det är lite omedgörligt styvt men jag tycker det är snyggt.
Länken trivs jag bra med nu efter att ha tagit bort en hel länkbit och satt dit två halvbitar istället. Fick en extra halvbit med vid köpet utifrån önskemål.
Men länken är däremot jäkligt trixig att knäppa upp och jag behöver nog träna upp tekniken där. Någon mer som tycker det är lite klurigt ?![]()
NiceGillar du att leka runt med olika band rekommenderar jag den vita tavlan som är ett riktigt strap monster!
![]()
![]()
I det läget skulle jag börjat leta efter en beg orange 36a på länk.Är sugen på att piffa upp min vita WT36 på gummi med orange tavla, tillhörande visare och länk. Är förmodligen dyrare än vad jag tänkt mig men är det någon som har ett humm om listpriser för de olika delarna? @Sjöö Sandström kanske?
I det läget skulle jag börjat leta efter en beg orange 36a på länk.
Länk kostar väl ca 7k
Tavla och visare ca 3k
(grovt räknat)
Att köpa en beg klocka bör gå på ca 12-14
Snyggt! Är det orginalband från SS?Nytt armband på min RS![]()
I det läget skulle jag börjat leta efter en beg orange 36a på länk.
Länk kostar väl ca 7k
Tavla och visare ca 3k
(grovt räknat)
Att köpa en beg klocka bör gå på ca 12-14
Edit: Ligger jag helt fel i mina antagna priser så får någon vänligt men bestämt gärna rätta mig.
Bara en till, alltid bara en till.Ajaj, alternativt att leta upp en RS36 och sno länken därifrån. Tack för tips, fler klockor är alltid bra![]()
Grattis till ett lyckat val! Orange är bra flottIdag kom min allta första Worltimer hem, blev en orange 41:a. Oj oj oj så nöjd jag är
![]()
![]()
Verkligen! Riktigt härlig tavla så här på sommaren. Nu måste jag bara justera länken, sen lär den sitta fastklistrad runt min handledGrattis till ett lyckat val! Orange är bra flott![]()
![]()
Det är något härligt med att se en klocka användas!![]()
Dax för dagens tvätt av WT:n.
Idag får det bli i form av några klippdyk ner i Östersjön......
Härligt att sköta om klockorna på semestern......![]()
Nice med bad. Får nöja mig med regnvatten här.![]()
Efter bad får man torka i solen.......