• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

HaVet71

Rolex
2-Faktor
Servicedags, men vilken tavla ska få åka på????
Svårt val.....
15AF8FA9-6590-4818-9788-4D4E44ADC68F.jpeg

Tack @HaVet71 för att jag fick ta över dessa två skönheter....
Helt rätt person att förvalta dem..och det är helt klart den blåa som skall in👍💙
 

Hawk100

Rolex
Servicedags, men vilken tavla ska få åka på????
Svårt val.....
15AF8FA9-6590-4818-9788-4D4E44ADC68F.jpeg

Tack @HaVet71 för att jag fick ta över dessa två skönheter....
Runt 80-dagars servicetid hos SS just nu enligt besked.....
Så Chronon får fortsätta stånka på med vit tavla över sommaren är jag rädd....
Lite trist, men de verkar både ha svårt med reservdelar från kontinenten och personalbrist (sjukdomar och föräldraledighet) så då är det inte så mycket att välja på!!
 

ajs

Omega
2-Faktor
Jag var och klämde på en Royal Steel Worldtimer 36mm idag och jag har verkligen fastnat för denna.. Det är helt klart en annan storlek från vad jag är van med. Vikten var riktig trevlig, kändes knappt som att jag hade någon klocka på. Och den vita tavlan är riktigt nice! Måste helt klart ta en funderare..

Untitled.jpg
 

Mickef1

Breitling
Jag var och klämde på en Royal Steel Worldtimer 36mm idag och jag har verkligen fastnat för denna.. Det är helt klart en annan storlek från vad jag är van med. Vikten var riktig trevlig, kändes knappt som att jag hade någon klocka på. Och den vita tavlan är riktigt nice! Måste helt klart ta en funderare..

Untitled.jpg
Jag håller med dig, en vit eller grå hoppas jag få tag på innan sommaren.
 

vanman

Rolex
2-Faktor
Jag var och klämde på en Royal Steel Worldtimer 36mm idag och jag har verkligen fastnat för denna.. Det är helt klart en annan storlek från vad jag är van med. Vikten var riktig trevlig, kändes knappt som att jag hade någon klocka på. Och den vita tavlan är riktigt nice! Måste helt klart ta en funderare..

Untitled.jpg
Visst är den najs, var och provade en i måndags, bärs verkligen större än 36... tyckte 41 kändes ”jättestor” och jag är ändå van vid stora klockor....
 

Nicketon

Omega
Vad tycker ni om en urtavla till rs med lite fetare index. Jag skulle gärna se en liknande rolex op eller ss wt? Jag skulle köpa direkt. Gärna med lite fler färgval.
 
Topp