tur jag har fler..får bli ett besök hos sjöö antar jag. Om någon annan inte har bra råd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska den inte bara snäppas fast ? Till skilnad från bronsaren som har skruvDenna söndagen startade något oväntat. Aj…
![]()
![]()
Det är den som ligger i ringen som behöver bytas i så fall. Kostar inte många kronor.Frågan är om den tunna ståltråden är komplett eller behövs bytas?
![]()
Ett tips kan vara att boka tid hos Sjöö Sandström själva, så får man kika lite på "huvudkontoret" och kanske snegla in i verkstaden om man frågar snällt. Dom har ingen monter full med klockor eller liknande, men om man säger på förhand vad man är intresserad av så kan dom lägga fram.Butik med bästa utbudet i Stockholmsområdet?
Eriksson Urhandel i SumpanButik med bästa utbudet i Stockholmsområdet?
Watches of Scandinavia, Gamla Stan, med chans att träffa Mikael Sandström.Butik med bästa utbudet i Stockholmsområdet?
Tycker att du valt rätt färg ocksåVarit sugen i säkert 10-12 år att köpa en Landsort. Aldrig blivit av och när den nya modellen kom blev det ju pånyttfött intresse.
När det dök upp en för bra pris så var det bara att slå till. Glatt överraskad över hur bra den är på handleden!
![]()
För mig var de andra referenserna för blingiga, gillar ju mer toolwatch designen generellt sätt.Tycker att du valt rätt färg också![]()
Samma här. Lockar väl andra..För mig var de andra referenserna för blingiga, gillar ju mer toolwatch designen generellt sätt.
Så är det ju, tur att det finns olika smakSamma här. Lockar väl andra..
Välkommen in i värmen!Varit sugen i säkert 10-12 år att köpa en Landsort. Aldrig blivit av och när den nya modellen kom blev det ju pånyttfött intresse.
När det dök upp en för bra pris så var det bara att slå till. Glatt överraskad över hur bra den är på handleden!
![]()
Snygg, hur många sådana gjordes?Ha en fin Sjöö Sandström söndag i det fina vintervädret![]()
Det gjordes 70 st. Finns artikel om det på Sjöö Sandströms hemsida.Snygg, hur många sådana gjordes?