Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Testa GråsälsörenVilken plats i sjöväderrapporten är närmast? Så att man kan höra på P1 varje dag vad klockorna får utstå
Det blir upplockning i sommar. Just nu ligger allt o marinerar i minusgrader. Återkommer m update så snart jag är på plats!Hade missat denna. Målmedvetet och bra utfört. När är det dags att plocka upp?
Vi kan kalla det två väldigt olika skolor. Samt ganska mycket lek. Ser också fram emot resultat, börjar närma sig juli...Gör lite ont i urmakarhjärtat att se att någon avsiktligt "förstör" sina klockor, när man själv jobbar dagligen med att se till att klockor ska hållas intakta!
Men det är ju kul att vi inte alla är lika, ser fram emot att se resultatet!
Haha undrar hur undersidan av banden ser ut.Juli månad on it’s way. Undrar om allt rostat bort?
Fick en bild skickad på natoremmarna, skönt blekta:
Förebild:
Gissar att de kan vara ganska intakta. Här är bild efter ett par veckor i solen (flärp i mitten är baksida på den gråa remmen):Haha undrar hur undersidan av banden ser ut.
Strax utanför Lövskär.Nu är det nära! Väntar med spänning!
Var i Luleå skärgård sker det här experimentet?
Samma här! Hoppas på lite mer än hög med rost, men får snart se.Väntar med spänning på resultatet
Är det just den 10:e du plockar upp den eller möjligtvis den 1:a juli!?!
Slutet nästa vecka!Väntar fortfarande! Någon planerat datum för upptagning? Sjukt taggad
Looking forward to it!Slutet nästa vecka!
Hahaha!Fan vad jag längtar, har väntat längre på detta (känns det som) än jag väntade på game of thrones säsong 8
Nu börjar det närma sig slutet av ”nästa” vecka Riktigt spännande nuSamma här! Hoppas på lite mer än hög med rost, men får snart se.
Jag återkommer i slutet nästa vecka med rapport.