Ja, vacker vet jag inte, men de har quick-set iaf Hittade en på loppis och en på Tratten.Riktigt vacker köksklocka! Skönt funkis, vart hittar du dessa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, vacker vet jag inte, men de har quick-set iaf Hittade en på loppis och en på Tratten.Riktigt vacker köksklocka! Skönt funkis, vart hittar du dessa?
Blev en sån här idag. Ska upp på väggen i köket
cool! Jag har en liknande, ngt äldre, 30 dagars samt en Qlocktwo (se inlägg #36 i tråden).
Nu när vi renoverade upp lägenheten lite så köpte jag en stor Mondaine. Sjukt nöjd, otroligt snygg och stenhård på alla sätt (enligt mig!)
Har inga bra bilder, men det är denna modell:
http://royaldesign.se/viewitem.aspx?ID=154116
Tittar själv på en clocktwo, diggar den starktBlev en sån här idag. Ska upp på väggen i köket
Sjukt många ickeklockintresserade som kommenterar den hemma.Tittar själv på en clocktwo, diggar den starkt
Kan tänka mig det, både jag och sambon föll för den direkt när vi såg den i ett skyltfönster. Vi ska bara intala oss om att priset är helt rimligt, inte där än.Sjukt många ickeklockintresserade som kommenterar den hemma.
Den är riktigt fin, har kollat på den oxå, men visst är det tyvärr så att den inte har mondaines stop2go (sekundvisaren stannar 2 sec vid hel minut)?
Gåva från jobbet! Men sett några liknande på chrono som ligger runt 50kWow. Vad fick du ge för den?
Gåva från jobbet! Men sett några liknande på chrono som ligger runt 50k
Ohfan! Då blir det lätt köp om det händer!Stämmer tyvärr...
Kan komma en sån snart om jag förstått rätt!
Kollade. Hitta billigaste för 80k..Gåva från jobbet! Men sett några liknande på chrono som ligger runt 50k
Där ser man!Kollade. Hitta billigaste för 80k..
Där ser man!
Bytte nyss ut min Mondaine mot den här.