Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu såhär efter nästan två år, hur känns din qlockwo? Är den värd sitt pris eller ska jag hellre sikta på att ha en tredje klocka på armen enligt dig? Var helt fast i qlocktwo efter ett besök hos en urhandlare för några år sedan men har aldrig ritktigt fått tummen ur..Blev en sån här idag. Ska upp på väggen i köket
Funkar bra, kul "conversation piece". Den var dock lite för stor för köket så den hamnade i vardagsrummet istället där jag tycker den trots sin storlek "smälter in" rätt bra. Totalt onödig egentligen men kul ändå.Nu såhär efter nästan två år, hur känns din qlockwo? Är den värd sitt pris eller ska jag hellre sikta på att ha en tredje klocka på armen enligt dig? Var helt fast i qlocktwo efter ett besök hos en urhandlare för några år sedan men har aldrig ritktigt fått tummen ur..
Precis så min känsla är lite också, att den är totalt onödig. Men en riktigt snygg inredningsdetalj, får överväga om den är värd sitt pris eller om jag ska satsa på något annat istället.Funkar bra, kul "conversation piece". Den var dock lite för stor för köket så den hamnade i vardagsrummet istället där jag tycker den trots sin storlek "smälter in" rätt bra. Totalt onödig egentligen men kul ändå.
Ja faktiskt men svårt att ladda med uv lampan. Tyvärr bortrest just nu men faktum är att den lyser braBra lume på den?
Återupplivar den här tråden lite! Vad finns det för andra härliga väggklockor där ute? Är det någon som har en evighetskalender på väggen kanse?
Cool! Vad är det för någon? skulle gärna vilja ha en sådanom jag inte postat denna tidigare så kör jag denna, ganska charmig tycker jag.
Har för mig jag köpte den här under en rea...Cool! Vad är det för någon? skulle gärna vilja ha en sådan
Haha, den va ändå lite kulDen här jäveln har vi. För varje klockslag låter en ny fågel. Jag brukar ta bort batterierna eller tejpa över ljussensorn för att få sova. (Min fru är fågelintresserad och har fått den i present, därav upphängningen...)
I like! vart köpte du den?Har en qlocktwo.
Klockmäster Globen har de i lager.I like! vart köpte du den?
Klockmaster GlobenI like! vart köpte du den?
Snacka om att mötas halvvägs. Klockintresse möter fågelintresse.Den här jäveln har vi. För varje klockslag låter en ny fågel. Jag brukar ta bort batterierna eller tejpa över ljussensorn för att få sova. (Min fru är fågelintresserad och har fått den i present, därav upphängningen...)
Den här jäveln har vi. För varje klockslag låter en ny fågel. Jag brukar ta bort batterierna eller tejpa över ljussensorn för att få sova. (Min fru är fågelintresserad och har fått den i present, därav upphängningen...)
Hur mycket kostar en sådan?Klockmaster Globen
Sjukt rolig klocka! Måste se om den går att finna på nätetDen här jäveln har vi. För varje klockslag låter en ny fågel. Jag brukar ta bort batterierna eller tejpa över ljussensorn för att få sova. (Min fru är fågelintresserad och har fått den i present, därav upphängningen...)