• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Skaffa schysst väggklocka! Visa din!

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Köpte en Kienzle idag
20180118_121933-01.jpeg
 
CF1E0E8C-228A-4C84-AD67-0F7E941FCD1D.jpeg
Blev en sån här idag. Ska upp på väggen i köket
Nu såhär efter nästan två år, hur känns din qlockwo? Är den värd sitt pris eller ska jag hellre sikta på att ha en tredje klocka på armen enligt dig? Var helt fast i qlocktwo efter ett besök hos en urhandlare för några år sedan men har aldrig ritktigt fått tummen ur..
 

Fredrik (Swe)

Rolex
2-Faktor
Nu såhär efter nästan två år, hur känns din qlockwo? Är den värd sitt pris eller ska jag hellre sikta på att ha en tredje klocka på armen enligt dig? Var helt fast i qlocktwo efter ett besök hos en urhandlare för några år sedan men har aldrig ritktigt fått tummen ur..
Funkar bra, kul "conversation piece". Den var dock lite för stor för köket så den hamnade i vardagsrummet istället där jag tycker den trots sin storlek "smälter in" rätt bra. Totalt onödig egentligen men kul ändå.
 
Funkar bra, kul "conversation piece". Den var dock lite för stor för köket så den hamnade i vardagsrummet istället där jag tycker den trots sin storlek "smälter in" rätt bra. Totalt onödig egentligen men kul ändå.
Precis så min känsla är lite också, att den är totalt onödig. Men en riktigt snygg inredningsdetalj, får överväga om den är värd sitt pris eller om jag ska satsa på något annat istället.
 

aximand

Panerai
2-Faktor
Återupplivar den här tråden lite! Vad finns det för andra härliga väggklockor där ute? Är det någon som har en evighetskalender på väggen kanse? :pompus:
 

Subc

Omega
Topp