Lugnt! Tror det blir en svensk Polar - också småfull på bröllop och sitter bredvid en skateare som tagit fram ngt vax som fått pris...Jag ska utveckla men är på fyllan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lugnt! Tror det blir en svensk Polar - också småfull på bröllop och sitter bredvid en skateare som tagit fram ngt vax som fått pris...Jag ska utveckla men är på fyllan
Lugnt! Tror det blir en svensk Polar - också småfull på bröllop och sitter bredvid en skateare som tagit fram ngt vax som fått pris...
Ska vara bred Tack!Då är allt lugnt.. se till att brädan är tillräckligt bred så är alla mananannanana
Polar är asfett...
Beställde denna (och resten) idag
8.375Fett !! Bredd??
Stöd de mindre eldsjälarna om möjligt. T.ex Streetlab har egna schyssta brädor som är lika bra som allt annatDå var äntligen skatesäsongen igång igen och mer laddad än nånsin att nöta miniramp men behöver dock en ny bräda! Någon som har ett schysst tips?
Kul att hon hittat skateboard.Kul med en skatetråd!
Min dotter har nyligen börjat åka och är sugen på att köpa egen bräda. Nu åker hon på min foundation som är 7,75 tror jag. Hon frågade mig vad det gör för skillnad hur bred brädan är och jag hade inget bättre att komma med än att det är en smaksak. Gör det någon egentlig skillnad förutom tex stabilitet?
Och har ni någon bra nybörjarbräda komplett att rekommendera?
Tänkte ringa steeetlab och kolla, hittar inget på deras hemsida.
Tack för input, då är jag inte helt ute och cyklar ang bredden.Kul att hon hittat skateboard.
Bredden ger stabilitet, men det gör det samtidigt svårare att göra trick. Det blir tyngre och mer otympligt.
Breda brädor används oftast av rampåkare, så en 7,5, 7,75 eller max 8 skulle jag säga är lämpligast för street. 7,75 (eller ännu hellre 7,5) är nog bra till ett barn skulle jag gissa.
Man gör inte så många 360flips i den åldern ändå, men en 8,5-bräda är i princip en garant för att det inte ska ske.
Edit: köp en riktigt skateboard. Modell kvittar så länge det är från en riktig tillverkare. Inte Stadiums egna eller något sånt mög.
Om brädan suger kommer hon tröttna.
Kul med en skatetråd!
Min dotter har nyligen börjat åka och är sugen på att köpa egen bräda. Nu åker hon på min foundation som är 7,75 tror jag. Hon frågade mig vad det gör för skillnad hur bred brädan är och jag hade inget bättre att komma med än att det är en smaksak. Gör det någon egentlig skillnad förutom tex stabilitet?
Och har ni någon bra nybörjarbräda komplett att rekommendera?
Tänkte ringa steeetlab och kolla, hittar inget på deras hemsida.
tack, pratade med dem innan och de var slut på obestämd tid.Vet Streetlab hade kompletta brädor av deras egen innan till bra pris. Hittar inget på sidan nu men ring och kolla.
Tack, prata
tack, pratade med dem innan och de var slut på obestämd tid.
Hittade en butik på nätet där man fick bla creaturebräda med ”oj” hjul och bullet truckar för typ 1100. Har inte hört om varken OJ eller Bullet men antar att de är ok och inte har en king-pin som sticker upp över själva trucken. =)
https://skateprylar.se/produkt/blind-komplett-skateboard-reaper-dagger-7-375/
Grabben fyller 8 nästa vecka och har börjat åka endel nu men har en Pennyboard vad tror ni om den jag länka i present?
Yes beställer nu