Skööön du är asså. Big Up
Problemet är att grabbarna jag åker med är flera år yngre och mycket bättre... då kan man inte gubbskejta liksom.. action !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skööön du är asså. Big Up
Åker du något med Ralle Salcin? Gammal polare till mig, han är väl därdär dyg runt på Fryshuset såhär årsProblemet är att grabbarna jag åker med är flera år yngre och mycket bättre... då kan man inte gubbskejta liksom.. action !!
Åker du något med Ralle Salcin? Gammal polare till mig, han är väl därdär dyg runt på Fryshuset såhär års
Inte rullat på 20 år MEN nu e det dags för comeback! Beställt bräda & bokat resa till CALI för att skejta i LA i höst, gammal dröm!
Hjälm på !!
Hjälm och hyckeyskydd ha ha. Sjukt att man aldrig använde hjälm när man var aktiv på 80-talet, självklarhet idag!
Really sad. Do you know how/why he died?RIP Jake Phelps. Almost cried when I read the news this morning.
Nah, there hasn't been any official news yet. He was only 56 though, so who knows. The guy was a legend.Really sad. Do you know how/why he died?
Högdalen?
Ska köpa en skateboard nu... Vilken bredd ska man ha? Specifika tips på märken etc runt tusingen?
Asså jag kommer nog inte åka jättemkt. Små parker, lite på vanlig asfalt. Eller vad tänker du på mer specifikt? Underlag? Jag är alltså nybörjare om det inte var tydligt@ANALOGUE kan dock fråga redan nu, var kommer du åka?
Krögar-flaska? Mao vino i tanken?
Jag kör 8,25 tum. Men det är väldigt individuellt. Du får nog försöka testa lite olika och bilda dig en egen uppfattning.Ska köpa en skateboard nu... Vilken bredd ska man ha? Specifika tips på märken etc runt tusingen?
Asså jag kommer nog inte åka jättemkt. Små parker, lite på vanlig asfalt. Eller vad tänker du på mer specifikt? Underlag? Jag är alltså nybörjare om det inte var tydligt
Krögar-flaska? Mao vino i tanken?
Tack!Köp bräda 8,5-8,75 i bredd.
139mm truckar
56mm hjul