Jag är på.Yes! En KS skate gtg vore på sin plats
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är på.Yes! En KS skate gtg vore på sin plats
När kan du ta dig till Sthlm?Jag är på.
Yes! En KS skate gtg vore på sin plats
Rålis är ju kickbike-kaos. RCS/ Rhino parken, Kristineberg eller Högdalen?Jaaa vi kan köra poolen i RCS och dö... nä men Rålis är väl kul
True story dock, tog tre försök att droppa i nya poolen i RCS...
Runt näset i Göteborg, tror jag att det var iallafall..Najs. Var är det?
Rålis är ju kickbike-kaos. RCS/ Rhino parken, Kristineberg eller Högdalen?
Kristineberg på söndag? @christian-h @rillesnille @Hexagon osv.RCS är så hetsigt, man kan aldrig softa där, dock bara slänga ut eventuella sparkcyklar.
Högdalen är OK men det är inte så ballt.
Gubbängen är nice, Älvsjö är nice men lite litet. Rålis är eg bara mosa så flyttar de på sig. Kristineberg är kul ibland men så svårt att få flow där...
Du bestämmer, kör vad som förutom Rhino-parken...
Kan tyvärr icke då...
Priserna har sjunkigt något otroligt, Hollywood har färdiga brädor strax norr om tusenlappen som duger, gissar på att flera andra butiker har samma typ Junkyard etc.Lite sugen.på att testa ta upp skateandet efter måååånga år av inaktivitet...
Vill inte lägga en förmögenhet innan jag eventuellt blir hooked.
Vad ska man satsa på när det kommer till material? Vad är prisvärt? Beggat?
Rätta mig om jag har fel men kompletta brädor har väl legat runt tusenlappen åtminstone under de senaste 10 åren?Priserna har sjunkigt något otroligt, Hollywood har färdiga brädor strax norr om tusenlappen som duger, gissar på att flera andra butiker har samma typ Junkyard etc.
Vill du komma undan nästan gratis finns alltid blocket
Lite sugen.på att testa ta upp skateandet efter måååånga år av inaktivitet...
Vill inte lägga en förmögenhet innan jag eventuellt blir hooked.
Vad ska man satsa på när det kommer till material? Vad är prisvärt? Beggat?
Ska nog börja köra lite mer igen. Körde game of skate på jobbet igår, och yours truly dominerade ut resten med hardflip, varial heel, switch flip/heelflip etc på menyn. än kan man!!
Lite större, längre och snabbare än min sasSwitch heel 5:09
Lite större, längre och snabbare än min sas
Man är ju stel som okokt spaghetti switch. Har nog aldrig gjort något annat än fula flips.inga grinds eller annat. Kan (kunde) typ sw heel, bsheel och sw flip, fsflip. Har droppat i ramp switch, men det gör jag inte om.Kan inte göra någonting Switch typ...
Sjukt grymt.Bild på brädan samt ljud bygge så man hör musiken
//Simon
Skööön du är asså. Big UpBody Jar in motion