Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dom skorna vi snackar om är riktiga skor, men vissa här vill inte gå runt i gubbskor eller boots hela tiden.Man skulle kunna starta en tråd om ungdomsskor så kan man diskutera riktiga skor i den nuvarande skotråden?
Dom skorna vi snackar om är riktiga skor, men vissa här vill inte gå runt i gubbskor eller boots hela tiden.
Jo, det finns det.Det finns ingen vuxen man som på allvar använder sneakers på jobbet, eller vad det nu är...
Man förstår rätt snabbt att du inte är ett stort fan av sneakers...
Dom skor jag vill ha från Balenciaga är iaf dessa
![]()
Jo, det finns det.
Allt beror på vad man har för jobb
Vart var frågan jag ställde? Juste, jag ställde ingen!Så "det där" är connoisseurjympadojjor man måste gilla och uppskatta för att framstå som att man har koll och hänger med i den världen? Då är svaret på din fråga ett rungande NEJ.
Dock använder jag rätt frekvent vita enkla saker under våra soligare månader.
Kanske inte just dom på jobbet, utan dessa kanske är mer ungdomliga. Men att bara traska runt i skinmackor med lädersula låter jävligt tragiskt för fötterna och tråkigt...Alltså jag ska inte lägga mig i vad för skor som är "rätt" även om jag i regel använder skor av skinn med lädersula i vardagen. Men du kan inte påstå att någon vuxen fullt fungerande individ skulle gå med dessa på arbetet väl?
De påminner ju främst om något slags maskeradtillbehör?
Vart var frågan jag ställde? Juste, jag ställde ingen!
Jag påstod aldrig något i stil med det du sa heller.Påstående då!
Jag påstod aldrig något i stil med det du sa heller.
Jag vet inte vart du har läst, men jag har varken frågat, påstått eller konstaterat något i stil med det du säger att jag harNä, du har rätt igen. Konstanterande då!
Jag vet inte vart du har läst, men jag har varken frågat, påstått eller konstaterat något i stil med det du säger att jag har
Nejdå, det är bara att börja posta bilder på slor, sen är allt fixatsicken sandlåda. ännu en tråd blev precis förstörd.
Jag gjorde ingentingVAD GJORDE DU DÅ!?!?!?!?!?
Förövrigt behöver du inte bli stingslig bara för att man påpekar sanningen. Tanken var tydligen att "creating the Birkin bag of sneakers".
Haha, skön du är!![]()
Gubbskor från Allen Edmonds. Gubbtweed från Harris.
Diggar både Diemme o Common Projects sneakers. Skönt "cleana"
Diggar både Diemme o Common Projects sneakers. Skönt "cleana"
Sjukt sugen på dessa till våren:
![]()
Dom är också snygga!Diggar både Diemme o Common Projects sneakers. Skönt "cleana"
Sjukt sugen på dessa till våren:
![]()
Sånna ungdomsskor skulle jag också kunna tänka mig, fast i vitt dårå.
Om du gillar vita sneakers (som inte är handväskor) kan jag tipsa om Converses Jack Purcell-skor.
![]()
De fick bort fläckarna helt alltså? Bra jobbat!Så, nu va ja precis o hämta ut mina skor från:
![]()
Ni kommer säkert ihåg hur de såg ut innan:
![]()
Så här fina blev dom:
![]()
![]()
Super nöjd!!
![]()
Kanon jobb!!!! Aningen mörkare i färgen men de glr absolut ingentingDe fick bort fläckarna helt alltså? Bra jobbat!
Det var inga dåliga fläckar heller! Satan va snyggt gjortKanon jobb!!!! Aningen mörkare i färgen men de glr absolut ingenting![]()