hade jag gärna gjort om jag varit i Stockholm! Bor ju som sagt i Lund nu för tiden.
Jag vet! Tänkte bara om du råkade vara i stan!
Skickas från min iPhone 9 via Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
hade jag gärna gjort om jag varit i Stockholm! Bor ju som sagt i Lund nu för tiden.
Aaah okej!! Fina! Lästen påminde om badminton-modellen från loake.
En fråga till panelen:
Är det någon som vet om det går att färga om ett par sandfärgade mockaskor till en mörkare brun nyans med ett gott resultat?
Om ja, hur?
Skulle lägga min röst på en mockaspray med pigment från Saphir!
Jag har själv tänkt detsamma. Meeen... fungerar det?
Jag har själv tänkt detsamma. Meeen... fungerar det?
Saphirs produkter är nog att lita på. Finns dessutom en del att välja mellan:
![]()
Domdär hade jag behövt kunna välja emellan när jag köpte spray till mina churchs som gick från beige toll grått...
Jaha, så då har vi alltså 1) Invulner (neutral), 2) Renovetine (pigmenterad) och 3) Renovateur (neutral eller pigmenterad). Där ser man.Även renovateursprayen finns som pigmenterad - mycket bra.
Jaha, så då har vi alltså 1) Invulner (neutral), 2) Renovetine (pigmenterad) och 3) Renovateur (neutral eller pigmenterad). Där ser man.
Nyputsade - shine bright like a diamond
![]()
Vilken läst är det från Carmina? Såg för jävla fin ut!
Jag själv är toksåld på dessa från Edward Green....Blir nog dock i Dark Oak calf istället för Cordovan som översta modellen är i. Modellen heter Sandringham. Jag föredrar den med Storm welt på 202-lästen och dubbel lädersula eller Dainite. Undre bilden är från Skoaktiebolaget som har modellen utan storm welt och i vintage Chestnut.![]()
![]()
![]()
Någon som har några Edward Green? Har varit nyfiken på att köpa men det har aldrig blivit av. Är de så bra som vissa säger?
Någon som har några Edward Green? Har varit nyfiken på att köpa men det har aldrig blivit av. Är de så bra som vissa säger?
Legendariska! Kika på modellen Dover. Skoporr!
Ja de är så bra...![]()
Rent allmänt kommer jag hålla fast vid att CJ Handgrade är den mest prisvärda linjen man kan finna. Håller ni med?
Närapå att jag hade kunnat snickra ihop de där svaren själv..Jo, jag gillat det jag set och läst om EG. Men jag har aldrig träffat någon nekat som verkligen ägt några. Skulle vara kul att få höra hur de upplev efter ett år eller två.
Om man jämför EG med JL(John Lobb), vad tror ni då?
Rent allmänt kommer jag hålla fast vid att CJ Handgrade är den mest prisvärda linjen man kan finna. Håller ni med?
Och till sist en fråga om Church's flex soul. Vad säger experterna om den sulan? Jag köpte ett par skor förra sommaren från Church's med den Flex soul. Kan inte påstå att jag tycker den är mer flexibel eller bekvämare. Men däremot verkar den ha en extremt bra slittålighet. Tyvärr passar intre lästen alternativt är det något konstigt med lädret. De är riktigt sköna men lädret blir buckligt på insidan(alltså utsidan av skon men insidan... Hur beskriver man det? Utsidan som är mot den andra skon..
. Man kan ju tro att det är fredag och man är lite småberusad..
) under ankeln. Tråkigt.
Jag provade några olika modeller och hade höga förväntningar. Känslan i skorna när jag höll i dem var super. Dock var det ingen av dem som satt bra på min fot.Någon som har några Edward Green? Har varit nyfiken på att köpa men det har aldrig blivit av. Är de så bra som vissa säger?
Jag provade några olika modeller och hade höga förväntningar. Känslan i skorna när jag höll i dem var super. Dock var det ingen av dem som satt bra på min fot.C&J däremot
handlar ju väldigt mkt om vad man har för fötter.
Dessutom tur för plånboken att C&J passade bättre...Det finns en läst för alla