Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite sugen blir man på ett par Yanko när man kan få skorna färgade exakt efter ens önskemål. Och till ett väldigt skäligt pris dessutom.Värt att tänka på är att man mer eller mindre måste ha så kallar Crust-skinn (ytfärgat skinn) om man skall patinera med färg. En anilinfärgad sko (genomfärgat skinn) går ibland ej att strippa ljus nog. Det är det som är lite av grejen med skolyx och Yanko. Att om man köper deras patineringstjänst så är det helt ofärgade skinnskor som målas.
Man kan välja valfri modell på valfri läst ur Yankos utbud och få den på så kallad Crust.
Beställde ett par skor från Meermin igår.
Någon som har erfarenhet av hur lång tid det brukar ta från beställning till leverans?
Någon som har erfarenhet av hur lång tid det brukar ta från beställning till leverans?
Precis. Som jag har förstått det så framgår det inte allt för tydligt om leveranstiden är väldigt lång. Ett tips inför framtiden är att maila om den aktuella lagerstatusen innan köp.Verkar bero helt på modell. Beställde själv ett par oxfords i våras och de dök upp på en vecka. Vet dock andra som har beställt och väntat i månader. Har tidigare hört rådet att maila dem och be om en uppskattning.
Sjyst Fabian (kan inte citera på den här jävla PC:n) - det jag undrade i alla fall. Vad är det för braxor?
Munro - MTM !
Tänkte beställa ett par Meermin, hur tänker ni kring storlek? Läst att man ska gå ner en storlek medan ex min polare fick gå upp en från sin vanliga.
Är ett par monk straps på hirolästen.
Har ett par kängor jag gärna ser hålla även nästa år,svarta läder . Vad bör jag göra? Puts, ställning etc?
Har inte smort in tidigare, alltså SP och därefter kräm that's it? Behövs skoblock?Saphir Renovateur och kräm.
Har inte smort in tidigare, alltså SP och därefter kräm that's it? Behövs skoblock?
Mina nya sneakers dök upp i veckan.
Snyggaste som någonsin gjorts?
![]()

Mina nya sneakers dök upp i veckan.
Snyggaste som någonsin gjorts?
![]()
Det är "LV8 Solar Red October" va?
Orkar inte, det tar för lång tid.Riktigt feta!
Tycker yonsson trots OT-tråd ska börja visa upp sina kicks. Har nog sett hur han smyger ut bilder på instagram!