• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Skor

Dark tan
upload_2015-11-24_23-41-41.png


Rum
upload_2015-11-24_23-40-15.png


Bilder snodda från http://www.rmwilliams.com.au/comfort-craftsman/Comfort_Craftsman.html

Cognac eller mellanbrun på den första, mellanbrun eller havanna på den andra.
 
Jag funderar på att beställa ett par RM Williams från bootsonline men tycker att deras hemsida är ganska värdelös, hade kunnat vara mycket bättre. Problemet är att jag inte hittar den modell jag är ute efter, har de inte alla modeller inne eller är det mig det är fel på som inte kan söka rätt? :oops:
 
Jag funderar på att beställa ett par RM Williams från bootsonline men tycker att deras hemsida är ganska värdelös, hade kunnat vara mycket bättre. Problemet är att jag inte hittar den modell jag är ute efter, har de inte alla modeller inne eller är det mig det är fel på som inte kan söka rätt? :oops:
kan vara så att de inte har allt i butiken :)
ang hemsidan... så länge priser är OK så kan inte jag klaga på hemsidan ;)
 
Jag funderar på att beställa ett par RM Williams från bootsonline men tycker att deras hemsida är ganska värdelös, hade kunnat vara mycket bättre. Problemet är att jag inte hittar den modell jag är ute efter, har de inte alla modeller inne eller är det mig det är fel på som inte kan söka rätt? :oops:
Citerar mig själv nu men det är iallafall denna modell jag letar efter:
Skärmavbild 2015-11-26 kl. 07.14.42.png
 
Jag funderar på att beställa ett par RM Williams från bootsonline men tycker att deras hemsida är ganska värdelös, hade kunnat vara mycket bättre. Problemet är att jag inte hittar den modell jag är ute efter, har de inte alla modeller inne eller är det mig det är fel på som inte kan söka rätt? :oops:
Vad är du ute efter för modell?
EDIT: Hehe, du skrev det två sekunder innan jag postade detta.
 
Black Friday närmar sig vilket innebär att många företag erbjuder specialpriser, så även vissa skofirmor. Någon som har tips på schysta erbjudanden? Jag har sett att "The shoe snob" J.FitzPatrick kommer erbjuda 20% rabatt fredag-måndag.
 
Black Friday närmar sig vilket innebär att många företag erbjuder specialpriser, så även vissa skofirmor. Någon som har tips på schysta erbjudanden? Jag har sett att "The shoe snob" J.FitzPatrick kommer erbjuda 20% rabatt fredag-måndag.
Pediwear har 20% rabatt:
"20% off all non sale items. Offer is valid for 48 hours from 00:00 hrs GMT on 27th November 2015.
Code: BLACK20 "
 
Black Friday närmar sig vilket innebär att många företag erbjuder specialpriser, så även vissa skofirmor. Någon som har tips på schysta erbjudanden? Jag har sett att "The shoe snob" J.FitzPatrick kommer erbjuda 20% rabatt fredag-måndag.
Kurt Geiger har 20% på allt, inklusive C&J.
Grafford har 10%(BLKFRI) på allt
Use code AFPOS20 to get 20% off purchase over £300 now until after Black Friday and Cyber Monday.(A fine pair of shoes)
 
Mina första par Loake "kvalitetsskor" införskaffades för drygt 2 månader sedan. Har torkat av o putsat upp dom efter användning. Låtit dom vila minst ett dygn med skoblock mellan användning! Men nu ser sulan ut så här
image.jpg

Jag som gjort något fel? Eller normalt? Tacksam för hjälp o råd klockvänner:)
 
Mina första par Loake "kvalitetsskor" införskaffades för drygt 2 månader sedan. Har torkat av o putsat upp dom efter användning. Låtit dom vila minst ett dygn med skoblock mellan användning! Men nu ser sulan ut så här
image.jpg

Jag som gjort något fel? Eller normalt? Tacksam för hjälp o råd klockvänner:)
Vad ska jag kolla på?
Om det är sulkantfärgen du syftar på testa att smeta på lite skokräm
 
Tillbaka
Topp